هدیه

معرفی انواع هدایای چرم و کاربرد آنها

معرفی انواع هدایای چرم و کاربرد آنها

معرفی انواع هدایای چرم و کاربرد آنها: چرم یک متریال با ظاهری منحصربفرد است که همواره موجب زیبایی و لوکس بودن می‌شود. محبوبیت بالای چرم باعث استفاده از آن در ساخت لوازم متفاوت شده است. از تزیین فرمان و صندلی یک خودروی گران قیمت گرفته تا بهره گرفتن از جذابیت خاصش در طراحی دکوراسیون، همه و همه مشمول جادوی این چرم هستند.

این متریال در مقابل آسیب خارجی مقاوم است، به راحتی لک نمی‌شود و در گذر زمان کیفیتش را حفظ می‌کند. این ویژگی‌ها به نسبت مصنوعی و طبیعی بودن چرم کمی متفاوت است، اما تمایز اصلی چرم طبیعی و مصنوعی در انتقال حس عالی و زیبایی آن است.

همانطور که گفته شد این پوست زیبا، گاه به دلیل تزیین و زیبایی و گاهی به واسطه کاربردش در ساخت بسیاری از وسایل به کار می‌رود. مرسوم است که برای تهیه یک هدیه فاخر و ارزشمند، نوع چرمی آن انتخاب شود. این طرز نگاه در انتخاب هدایای تبلیغاتی هم وجود دارد و برای هدیه دادن به افراد خاص و ارزشمند از محصولات چرمی استفاده می‌شود.

معرفی انواع هدایای چرم و کاربرد آنها در زندگی روزمره

در ادامه به برخی از انواع مهم هدایای تبلیغاتی چرم اشاره خوهیم کرد.

جاکارتی چرم و جاکلیدی چرم

این محصولات اغلب از ترکیب چرم، پلاستیک و فلز ساخته می‌شوند که متریال سازنده اصلی آن چرم است. طرح و رنگ چرم به کار رفته با توجه به جنسیت و روحیه فرد مورد نظر قابل انتخاب است اما طیف رنگی قهوه‌ای بیش از سایر رنگ‌ها محبوب است.

جاکارتی چرم و جاکلیدی چرم

هر یک از این هدایای تبلیغاتی به منظور نظم دادن و جلوگیری از گم شدن کارت‌ها و کلید‌ها استفاده می‌شوند و با زیبایی چرم بیش از پیش جذاب به نظر می‌آیند. از لحاظ هزینه و قیمت هردو در دسته‌ی ارزان قیمت‌ها قرار می‌گیرند و به همین واسطه گزینه مناسبی برای استفاده در تعداد بالا هستند. علاوه بر این این دو کالا در کنار محصولات دیگر به عنوان تکمیل کننده یک ست هدیه نیز به کار گرفته می‌شود.

کیف پاسپورتی چرم

همانطور که از اسم این کالا مشخص است کارکرد اصلی آن در حفظ مدارک است. اغلب با چند محل قرار گیری کارت، قسمت‌های زیپ‌دار و محل قرار دادن عکس همراه است. استفاده از یک بند دستی یا گردنی برای حمل راحت‌تر برای کیف‌های پاسپورتی مرسوم است.

به دلیل قرارگیری مدارک و اسناد مهم، زیپ، سگک یا دکمه برای بسته نگه‌ داشتن به‌کار گرفته می‌شود. ابعاد و کیفیت چرم به کار رفته در ساخت این نوع کیف پاسپورتی چرمی، باعث افزایش هزینه آن می‌شود. این کالا برای استفاده تکی یا در یک ست هدیه به مدیران، پزشکان، مهندسین و افرادی که از جایگاه اجتماعی بالایی بهره‌مند هستند توصیه می‌شود.

کیف پول چرم

امروزه بیش از آنکه اسکناس در این کیف‌ پول‌ مورد استفاده قرار بگیرد، کار‌ت‌های عابر بانک جای خود را باز کرده‌اند. اما به هر حال کیف‌ پول چرم پر استفاده‌ترین نوع کیف‌های چرمی هستند و از ملزومات شخصی هر کسی به شمار می‌آیند. ابعادی متناسب برای قرار گرفتن در جیب یا یک کیف زنانه دارند و به واسطه تعبیه چند جای دیگر، مدارک پر استفاده و یا عکس در آن قرار می‌گیرد.

کیف پاسپورتی چرم

در برخی از نمونه‌ها محل بزرگی برای قرار گرفتن گوشی موبایل یا یک پاوربانک کوچک وجود دارد. وجود بیشترین تنوع در طرح و رنگ، کیف پول را مناسب برای هدیه دادن به اشخاص مختلف می‌کند. بنابراین قیمت متوسط و کاربرد عمومی، این هدیه تبلیغاتی را برای بسیاری از آقایان و بانوان مناسب می‌کند.

بیشتر بخوانید: ماگ تبلیغاتی هدیه منحصربفرد

کیف اداری چرم

ظاهر شیک و رسمی این گونه‌ کیف‌ها، آن را از سایر همتایانش جدا می‌کند. ابعاد کیف اداری به گونه‌ای است که برای قرار گرفتن اسناد در سایز A4 و یا یک لپ‌تاپ ساده مشکلی ایجاد نشود. یک دسته کوتاه و محلی برای اتصال بند بلند روی دوش، در اکثر موارد وجود دارد.

این طراحی برای افراد اداری و اشخاصی که ظاهر رسمی برایشان اهمیت دارد بسیار مناسب است و به واسطه چرم به کار رفته در این کیف، استفاده از آن بسیار لذت‌بخش خواهد شد. قیمت این کیف اداری چرم کمی بیش از موارد مشابه‌ است. اما در قبال آن هدیه تبلیغاتی فاخری را خواهید داشت.

فولدر تبلیغاتی

به جهت یک یادداشت برداشتن سریع می‌توان از یک فولدر یا دفترچه استفاده کرد. اما حس خوبی که در حین استفاده و حمل یک فولدر تجربه می‌شود بدون شک بی‌نظیر خواهد بود.

اغلب با داشتن محلی برای اوراق یادداشتی، محل قرار‌گیری خودکار و جای کارت طراحی می‌شوند. الزامی به داشتن یک قفل یا دکمه برای فولدر چرمی نیست. این هدیه برای کارمندان، دانشجویان و افرادی که در طول روز نیاز به یادداشت برداری دارند بسیار مناسب است.

فولدر تبلیغاتی

اقلام دیگری نیز برای استفاده به عنوان هدیه تبلیغاتی وجود دارند که در دسته بندی‌های بالا قرار نگرفته‌اند. اما از چرم در ساخت یا تزیین آن استفاده شده است. از مهم‌ترین این کالاها می‌توان به این موارد اشاره کرد:

جلد دسته چک

فلش با محافظ چرمی

کمربند مردانه

آینه آرایش چرمی

سررسید و دفترچه

ست‌های اداری و مدیریتی

بدون شک هدایای تبلیغاتی چرمی یکی از بهترین نمونه‌های موجود برای اشخاص خاص است. این محصولات چرمی می‌توانند در کنار یکدیگر یک ست چرم فاخر را تشکیل بدهند و یا به عنوان معرفی برند در نمایشگاه‌ها به صورت گسترده استفاده شوند.

مطلب پیشنهادی: پاییز و زمستانی دلپذیر با هدایای تبلیغاتی


سوالات متداول

خرید محصول چرمی تکی مناسب است یا ست هدیه چرم؟

شما باید با توجه به مخاطب هدفتان باید این سوال را پاسخ دهید، اگر شما قصد هدیه دادن به مدیران و صاحبان کسب و کار ها را درید، ست هدیه بسیار شیک و لوکس است و باید از آن استفاده کرد، اگر مخاطبانتان عموم مردم هستند هدیه تیکی در تعداد بالا تاثیر بهتری دارد

برای هدایای چرمی نوع چرم مصنوعی باشد بهتر است یا طبیعی؟

به طور قطع چرم طبیعی بهتر است و ماندگاری بسیار بیشتری دارد، از طرفی قیمت آن نسبت به چرم مصنوعی بیشتر است، با توجه به بازه زمانی که برای تبلیغات در نظر گرفته اید می توانید از چرم مصنوعی با کیفیت بالا استفاده کنید تا هم قیمت مناسب داشته باشد و هم کیفیت خوب