هدیه

پاییز و زمستانی دلپذیر با هدایای تبلیغاتی

پاییز و زمستانی دلپذیر با هدایای تبلیغاتی

پاییز و زمستانی دلپذیر با هدایای تبلیغاتی: هدایای تبلیغاتی یکی از تاثیرگذارترین روش‌ها برای قدردانی و قدرشناسی از مخاطبین، مشتریان و حتی کارکنانی است که عناصر پویایی و حیات را در رگ و پی کسب و کارتان به جریان انداخته‌اند.

هرآنچه از شما به عنوان مدیر حرفه‌ای و کاردانِ یک مجموعه به تمامی مخاطبینتان می‌رسد، باعث محکم‌تر شدن بیشتر و بیشتر پیوند بین شما و آنها خواهد شد. برای آنها حاکی از اهمیت و ارزشی است که برایشان قائلید و این حس خوبی است که شما و برندتان را برای همیشه در ذهن و خاطره‌ی آنها حک خواهد کرد.

حال اینکه وارد دو فصل دل‌انگیز پاییز و زمستان می‌شویم، انتخاب هوشمندانه یک هدیه تبلیغاتی برای مشتریانتان و هدایای سازمانی برای کارمندانتان متناسب با فصل باعث فزونی حس تعلق و تعهد آنها نسبت به شما خواهد شد.

این هدایا به جای شما با آنها سخن می‌گویند و حس مسئولیت‌پذیری و قدرشناسانه شما را منتقل می‌کنند. بنابراین می‌توانید با بکارگیری نهایت دقت و ظرافت در انتخاب هدایا، روزهای دلپذیر این دو فصل جذاب را برایشان جذاب‌تر و دلپذیرتر کنید.

هدایای تبلیغاتی گرم، در هوای سرد پاییز و زمستان

بارها و بارها از انواع متنوعی از هدایای تبلیغاتی و هدایای سازمانی سخن به میان آمد که بسیاری از آنها رایج و متداول گشته‌اند. اما این بار هدف ما هدایایی مختص دو فصل دل‌انگیز پاییز و زمستان می‌باشد که بتوانید با اهدای آنها به مشتریان و کارمندانتان به وجودشان گرما ببخشید و خود نیز از همراهی‌های پر از مهر آنها دلگرم و خرسند شوید.

هدایای تبلیغاتی گرم، در هوای سرد پاییز و زمستان

هدایایی که هوشمندانه طراحی و انتخاب شوند که هم مخاطب را برای شناخت بیشتر برند شما مشتاق و کنجکاو نماید و هم مشتریانتان را از مدافعین برند شما خواهد کرد.

یکی از متداول‌ترین هدایای تبلیغاتی که توسط سازمان‌ها و شرکت‌ها به مشتریان و کارکنان خود هدیه می‌شود لیوان‌های دمنوش، ماگ‌ها و فلاسک‌های کوچک چای است که در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع و پرطرفدار و با برند همان مجموعه طراحی شده‌اند.

اما هدیه گرفتن این محصولات در یک پک زیبا و شیک در فصل‌های سرد و دلچسب پاییز و زمستان طعم و مزه‌ی دیگری دارد. نوشیدن چای و قهوه داغ در این محصولات یکی از لذت‌بخش‌ترین لحظاتی است که در ساعات کاری و همچنین غروب‌های دل‌انگیز این فصل‌ها می‌تواند یاد و خاطره برند شما را در ذهن مخاطبانتان زنده نگاه دارد.

همراه کردن انواع نوشیدنی‌های گرم و دمنوش‌ها با این محصولات در پک طراحی شده می‌تواند بر جذابیت این هدیه بیافزاید.

دو فصلِ جذاب سال علاوه بر تمام لحظات فرح‌بخش و دلپذیری که برایمان به ارمغان می‌آورند، به دلیل تغییرات آب و هوایی مخصوصا در مناطق خشک و سرد، لزوم دستگاه‌هایی مانند دستگاه‌های بخور که رطوبت محیط زندگی‌مان را افزایش دهند، چند برابر می‌کند.

این محصول از محصولات پرطرفدار و پرکاربرد در این فصل است که اگر از جانب شما و با برند شما به مشتریان و مخاطبانتان هدیه داده شود، مهر و وفاداری آنها را نصیب خود خواهید کرد.

ست هدیه تبلیغاتی برای زمستان و پاییز

تهیه یک پک فوق‌العاده و کامل شامل یک دستگاه بخور و محصولات بهداشتی مانند یک کرم مرطوب‌کننده و …، حتی قرار دادن یک شمع که بر زیبایی پک خواهد افزود، می‌تواند دل آنها را برباید.

آن هنگام که برگ‌های زرد و نارنجی و قرمز روی زمین جای خود را به دانه‌های سپید و زیبای برف می‌دهند فراموش نکنید. شب یلدا از شب‌های به یادماندنی و لذت‌بخش ما مردمان ایران زمین است. هدایای تبلیغاتی شما در این شب و در این لحظات خاطره‌ساز می‌توانند به جای شما، میهمان خانه‌های مشتریان و کارمندانتان باشند.

انتخاب یک پک از تمام چیزهایی که طبق آیین کهن بر سر سفره مردمان در این شب وجود دارد لبخند را بر لبان آنها و خانواده‌شان نقش خواهد بست و همین لبخند کافیست تا برای رونق کسب و کارتان در کنارتان حضور داشته باشند.

پکی دلپذیر شامل آجیل و شیرینی‌های مخصوص این شب و انار و حتی قاچ‌های هندوانه و حتی فالی از حافظ شیرین سخن و یا در صورت امکان یک جلد دیوان ارزشمندِ این شاعر گرانقدر که با ظرافت و تناسب در کنار هم، یک هدیه تبلیغاتی فوق‌العاده را تشکیل می‌دهند.

ست هدیه تبلیغاتی برای زمستان و پاییز

علی‌رغم خواسته سهراب سپهری شاعر تکرارنشدنی که “چترها را باید بست، زیر باران باید رفت” و حتی علی‌رغم اینکه بزرگترین بهانه‌مان برای پیاده‌روی‌های روح‌انگیز در خیابان‌های مفروش از برگ‌های زرد و نارنجی و قرمز، باران‌های فرح‌بخشی است که قطرات کوچکش‌ با لمس پوستمان، روح را به کالبدِ رنجیده از دنیای این روزهایمان بازگرداند.

با همه اینها یک چتر با طرح‌های زیبا و رنگ‌های گرم و دلنشین می‌تواند یک هدیه تبلیغاتی به‌یادماندنی و کاربردی در این فصل‌های زیبای سال برای مخاطبین مجموعه شما باشد.

پاییز و زمستانی دلپذیر با هدایای تبلیغاتی برای کارمندان

کارمندی که باید ساعات طولانی را در محل کارش فعالیت کند، وجود یک چتر مخصوصا اگر هدایای مدیریتی شما به او باشد، در یک صبح بارانیِ هرچقدر هم دل‌انگیز، یک ضرورت و یک امنیت خواهد بود. که مطمئنا در پسِ هر بار استفاده از آن، با حسی سرشار از قدردانی در ذهنش تداعی خواهید شد.

گاهی یک پتوی نرم و لطیف، چیزی است که در سرمای سوزناک دو فصل پایانی سال، همراه با یک لیوان چای داغ و منظره یک خیابان پوشیده از برف، ما را دلخوش خود می‌کند. اگر این پتو از جانب شما به مشتریان یا کارمندانتان هدیه داده شود، شما در بهترین و آرام‌بخش‌ترین لحظات زندگی‌اش شریک شده‌اید. عمیق‌ترین احساساتِ وفاداری در او جاری خواهد شد.

این فصول دلچسب هر چند سرد، برای مخاطبانتان رنگ و بوی خاطرات گرم و فراموش‌ نشدنی را دارند که در کنار عزیزانشان ساخته‌اند و هر آنچه از شما به آنان رسیده باشد و نشانی از شما بر آن باشد، مهر و وفاداری آنها را نسبت به شما بیشتر و بیشتر خواهد کرد.

یک پتوی لطیف و ظریف می‌تواند یک از هدایای تبلیغاتی و سازمانی جذابی باشد که در زندگی روزمره انسان‌ها در این فصول کاربرد زیادی دارد.

هرگاه شما به عنوان مدیر کاردان یک مجموعه یا کسب و کار توانستید با روح و ذهن مشتری و مخاطب خود ارتباط موثر برقرار کنید، به شما تبریک می‌گویم. چرا که موفق شدید او را همراه همیشگی خود کنید.

پاییز و زمستانی دلپذیر با هدایای تبلیغاتی ماندگار به یادگار

انتخاب یک گلدان با یک گل ماندگار و متناسب با فصل که به فضای زندگی آنها گرما و رنگ بیفزاید، هوشمندانه و تاثیرگذار خواهد بود. آن هنگام که از آن مراقبت می‌کنند، به آن آب می‌دهند و شاهد رشد هر روزه‌اش هستند، همیشه نام شما و برندتان در جلوی چشمانشان خواهد بود و جایگاه ویژه و فراموش‌نشدنی‌ای در خانه‌ی آنها خواهید داشت.

صبح یک روز کاری را تصور کنید که کارکنان شما، از سوز و سرمای زمستان به ساختمان مجموعه شما پناه می‌آورند و در حال گرم کردن دستانشان هستند که ناگاه با یک گلدان زیبا بر روی میزشان روبرو می‌شوند. آن هنگام است که تاثیر فوق‌العاده و شگرف این انتخاب را در تعهد و وفاداری کارمندانتان خواهید دید.پاییز و زمستانی دلپذیر با هدایای تبلیغاتی ماندگار به یادگار

یک جعبه کمک‌های اولیه با نام شما و برند شما، شامل تمامی کالاهایی که در این روزهای سخت که همه ما و تمام مردم جهان در آن شریک هستیم، از هدایای تبلیغاتی و سازمانی جذابی است که دریافتِ آن، به دلیل جایگاه و نقش اساسی‌اش در واقعیتِ زندگی این روزهای ما، بسیار برای مشتریان و همکاران جذاب و رضایت‌بخش خواهد بود.

بیشتر بخوایند: چرا ساعت تبلیغاتی برای همه ایده آل است؟

جعبه کمک‌های اولیه‌ای که علاوه بر هر آنچه از قبل برای آن تعریف شده، شامل تب‌سنج، ماسک با کیفیت، مواد ضدعفونی دست و محل زندگی، دستکش و … هم باشد، نگاه پر از قدردانی و سپاس مشتریان را به جهت تدبیر به‌کار رفته در انتخاب یک هدیه تبلیغاتی مناسب در پی خواهد داشت.

پاییز و زمستانی دلپذیر با هدایای تبلیغاتی حس هفتم

از سوی دیگر این دو فصلِ زیبا با وجود تمام ویژگی‌های منحصربفرد خود، اما زمان شیوع بیماری‌های رایجی است که نیاز به تقویت سیستم ایمنی بدن را افزایش می‌دهد. قرار دادن مکمل‌هایی مانند مولتی‌ویتامین‌ها و … در این جعبه که در این فصل از سال طرفداران خاص خود را دارد، می‌تواند نقطه عطف این هدیه تبلیغاتی باشد.

با رسیدن دو فصل محبوبِ سال، راهنمای خرید هدایای تبلیغاتی پرطرفدار که برای مشتریانتان دلنشین خواهد بود، استایل‌های زمستانی که نام شما بر آن حک شده است.

کلاه، شال گردن، دستکش و یک جوراب پشمی، ستی است بسیار جذاب که شما بسته به نوع کسب و کارتان و همچنین با در نظر گرفتن نوع و سلیقه‌ی جامعه‌ی مشتریانتان، می‌توانید طرح و رنگ آن را انتخاب کنید و به آنها هدیه دهید.

کاربردی بودن هدیه تبلیغاتی، یکی از ویژگی‌هایی ست که بسیار برای انسان‌هایی که در تعامل با آنها هستید ارزشمند و مهم است. و این استایل‌های زمستانی علاوه بر کاربردی بودن، آنچنان زیباست که جذابیت طبیعتِ این فصل‌ها را دوچندان می‌کند.

خاصیت عجیب و متمایزی که عطرها دارند و آن هم ماندگاری در خاطراتی ست که تا زمان‌های طولانی از ذهن انسان‌ها پاک نمی‌شوند. عطرهای گرم و دلنشین می‌توانند مورد استقبال تعداد زیادی از کارمندان و مشتریان شما در این فصل‌ها باشند. هدیه‌ای تبلیغاتی با رایحه‌ی دلپذیر و فراموش‌نشدنی یک انتخاب خوب برای قدردانی از همراهی کسانی ست که به کسب و کارتان جان داده‌اند.

سخن پایانی

بنا بر آنچه ما در حس هفتم به آن معتقدیم، ایجاد تجربه‌های دلنشین و حضور در خاطرات خوبِ مخاطبانتان باعث پیوندی ناگسستنی بین شما و آنها شده که این امر از هر چیزی در کسب و کار شما ارزشمندتر خواهد بود.

همانطور که گفتیم تاثیرگذارترین و ماندگارترین راه همان هدایای تبلیغاتی و هدایای سازمانی است که بسیار کم هزینه‌تر از تبلیغات محیطی و رسانه‌ای و … برای شما تمام خواهد شد. چرا که در ارتباط مستقیم با روح و ذهن مخاطبان هستید و آنها تعهد و مسئولیت شما را نسبت به خودشان با تمام وجود لمس می‌کنند.

بیشتر بخوانید: تاثیر حواس پنجگانه در تهیه هدایای تبلیغاتی


سوالات متداول

بهترین هدایا برای یلدا و فصل پاییز و زمستان چیست؟

برای این دو فصل سرد سال پیشنهاد ما به شما ست های هدیه تبلیغاتی پذیرایی حس هفتم می باشد، این ست ها شامل شیشه های دمنوش و قهوه می باشد به همراه فرنچ پرس و موکاپات که می تواند بهترین انتخاب برای پاییز و زمستان باشد

پک های مناسب فصل پاییز و زمستان چه اقلامی دارند؟

داخل پک های یلدا که مناسب فصل سرما مانند پاییز و زمستان است، فرنچ پرس برای دم کردن گیاهان دارویی، قهوه و موکاپات برای نوشیدن قهوه داغ، دستگاه بخور سرد برای مرطوب سازی فضا، فنجان های زیبا و ماگ های زیبا