هدیه

چرا ساعت تبلیغاتی برای همه ایده آل است؟

چرا ساعت تبلیغاتی برای همه ایده آل است؟

شاید این سوال که چرا ساعت تبلیغاتی برای همه ایده آل است؟ برای شما نیز پیش آمده باشد در ادامه با ما همراه باشید تا به پاسخ این سوال بپردازیم.

هدایای تبلیغاتی امروزه به عنوان بخش غیر قابل انکاری از فرآیند تبلیغات به حساب می‌آید. محصولاتی که تحت عنوان برند شما به مخاطبتان داده می‌شود و در کنار معرفی برند به بهبود و گسترش آن کمک می‌کند. اما سایت هدایای تبلیغاتی خود دنیایی گسترده هستند که عوامل و متغیرهای بسیاری در عملکرد آن تاثیرگذار خواهند بود.

انتخاب هدیه مناسب که خلاقانه، بروز و جذاب باشد چالشی برای بسیاری از شرکت‌ها است. همه دوست دارند هدیه‌شان مورد توجه قرار بگیرد، شیک باشد و در عین حال اقتصادی و به‌صرفه تمام شود. به دنبال این چالش این‌بار قصد داریم تا نیم نگاهی به ساعت‌های تبلیغاتی بیندازیم.

یک ساعت نه تنها نشان دهنده زمان است، بلکه به عنوان یک وسیله زینتی نیز شناخته می‌شود. حتی بسیاری از افراد ساعت رومیزی و دیواری را به عنوان بخشی از دکور خانه یا محل کار می‌شناسند، یا ساعت مچی را به چشم نمادی از شخصیتشان نگاه می‌کنند. این احساس، سبکی را منعکس می‌کند که در طی سالیان سال شکل گرفته است.
پس به این ترتیب می‌توان ساعت‌ها را بخشی از سلیقه و علاقه افراد دانست. این ویژگی منحصر به فرد ساعت است که جدا از هر نوع، دارای یک جنبه زیبایی‌ شناسی خواهد بود.

انواع ساعت تبلیغاتی حس هفتم

با وجود گوشی‌های موبایل و سایر لوازم الکتریکی که زمان را به ما نشان می‌دهند، همچنان ساعت جزوی از زندگی ما است. اتفاقا این گستردگی استفاده از ساعت در وسایل مختلف نه تنها به کاهش میل استفاده از آن ختم نشده بلکه به بیانی اهمیت بالای آن را می‌رساند.

انواع ساعت تبلیغاتی حس هفتم

ساعت‌های تبلیغاتی با تنوع بسیار زیادی در دسترس هستند. طرح های منحصربفرد بسیاری وجود دارد که نیاز و سلیقه مشتریان مختلف از هر قشری را در بر می‌گیرد.

برای زمانی که بیرون از خانه هستید ساعت مچی یا جیبی و در زمان حضور در خانه یا محل کار و حتی مکان‌های عمومی ساعت‌ دیواری و رومیزی به کار می‌آید. این پایان ماجرا نیست، چرا بعد از این دسته‌بندی کلی، زیرمجموعه‌های فراوانی برای آن وجود دارد. نمونه‌های عقربه‌ای کلاسیک و دیجیتال گواهی بر این حرف است.

به عنوان هدیه تبلیغاتی این شما هستید که انتخاب می‌کنید کدام نوع برای کسب‌ و کار و مخاطبتان مناسب است. به طور مثال برای هدیه دادن به شرکت‌ها، سازمان‌ها و ادارات به عنوان هدایای سازمانی ساعت دیواری مناسب است و برای افراد خاص مثل مدیر و پزشک ساعت رومیزی شیک ایده‌آل به نظر می‌رسد.

چرا ساعت تبلیغاتی برای همه ایده آل است؟ بهترین جنس ساعت‌

تنوع بالای این هدایای به نوع آن خلاصه نمی‌شود. به خصوص اگر تمرکز شما به روی میزان هزینه برای محصول تبلیغاتی‌تان است بهتر است نسبت به این موضوع کمی دقیق‌تر شوید. پلاستیک، فلز و چوب از مرسوم‌ترین موارد برای ساخت ساعت هستند.

در این میان قطعا گزینه پلاستیک نمونه ارزان‌ و به‌صرفه‌تری نسبت به بقیه خواهد بود. اما باید در نظر داشت که محصول نهایی با توجه به سایر ویژگی‌ها قیمت گذاری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید هدایای تبلیغاتی

اگر هدیه شما باید ظاهری شیک و خاص داشته باشد بهتر است به سراغ یک ساعت رومیزی چوبی بروید. یک نمونه با نمایشگر دیجیتال در عین خاص بودن حس مدرن بودن را نیز القا می‌کند.

بهترین جنس ساعت‌ تبلیغاتی

چرا ساعت تبلیغاتی برای همه ایده آل است؟ هزینه یا سرمایه گذاری؟

ممکن است از دیدن دامنه قیمتی ساعت تبلیغاتی نیز متعجب شوید. این محصولات جذاب به عنوان هدیه پاسخ‌گوی بودجه‌های متنوع هستند. در مناسبت های خاص مانند سالگردها، عیدها، رویدادهای خاص و…  ساعت‌های مچی با قیمتی مناسب و کارایی بالا بسیار کاربردی هستند. همینطور می‌توانید از نمونه‌های نفیس ساعت به عنوان پاداش انگیزشی کارمندان نیز استفاده کنید.

در یک روز ، بارها و بارها به ساعت خود نگاه می‌کنیم تا زمان را ببینیم. اگر ساعت مچی تبلیغاتی را در نظر بگیریم، برند شما چیزی است که هربار دیده خواهد شد.

یا در وسعت بیشتر ساعت‌های دیواری توسط افراد بیشتری امکان نمایش کسب‌ و کارتان را خواهند داشت. این اقدام تکراری باعث یادآوری مداوم برند و ویژگی های آن می شود. به طور خلاصه، می‌توان گفت ساعت‌های تبلیغاتی یکی از مؤثرترین هدایای تبلیغاتی هستند که امروزه وجود دارد.

بیشتر بخوانید: معرفی انواع هدایای چرم و کاربرد آنها

هدف از هدایای تبلیغاتی ایجاد یک رابطه طولانی مدت با مشتریان است. محصولات تبلیغاتی مانند ساعت‌های تبلیغاتی در این زمینه جزء موفق‌ترین‌ها هستند. ساعت مچی که یکی از لوازم جانبی ارزشمند شخصی است.

در طول روزهای زیادی در کنار افراد خواهد بود. با توجه به تغییر روندهای موجود در جامعه، مردم دوست دارند از ساعتهای مدرن متناسب با شخصیت خود استفاده کنند. اگر یک کسب و کار از چنین هدیه شرکتی برای مشتریان خود استفاده کند، هم در فعالیت‌های تبلیغاتی برند خود تفاوت قائل می‌شود و هم این ارتباط با مشتری را عمیق و پایدارتر خواهد کرد.

بازدهی ساعت های تبلیغاتی

با محاسبه نسبت بازده سرمایه گذاری به دست آمده از ساعت تبلیغاتی، می‌بینیم که تناسب بسیار بالاتر از برخی هدایای گران قیمت دیگر است.  (چرا ساعت تبلیغاتی برای همه ایده آل است؟) یک ساعت مچی روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بازدهی ساعت های تبلیغاتی

بنابراین در مدت زمانی کوتاه به حداکثر میزان بازدهی دست پیدا خواهد کرد. همچنین، اگر ساعت با کیفیت بالا را به مشتریان خود هدیه دهید، می‌توانید از مزایای آن برای مدت طولانی‌تر استفاده کنید. بازدهی شگفت انگیزیی که به دلیل طولانی بودن عمر و عملکرد این محصول است.

نمونه های خاص ساعت تبلیغاتی

نمونه‌های خاص ساعت های تبلیغاتی در این میان توجه به نمونه‌های ویژه از ساعت، شما را بیش از پیش متفاوت و خاص جلوه می‌دهد. نمونه اول ساعت هوشمند و دستبند هوشمند است. این هدایای دیجیتال که به تازگی باب شده‌اند طرفداران خاص خودشان را نیز پیدا کردند.

ساعت و دستبند هوشمند با استفاده از بلوتوث به گوشی موبایل متصل می‌شود تا اطلاعاتی از قبیل پیام‌های دریافتی، زنگ هشدار و اطلاعات سلامت بدن شخص را نمایش دهد. این هدیه به ویژه برای جوانان و کسانی که به دنبال تکنولوژی هستند دوست داشتنی خواهد بود. امیدواریم نیاز شما را به سوال چرا ساعت تبلیغاتی برای همه ایده آل است؟ پاسخ داده باشیم.

بیشتر بخوانید: هدایای تبلیغاتی دوست داشتنی و منحصربفرد


سوالات متداول

چند مدل ساعت تبلیغاتی وجود دارد؟

هر مدل ساعتی را می توان برای تبلیغاتی امروزه ساعت های جدید به صورت هوشمند هستند که یکی از گزینه های جذاب و تاثیرگذار در این روش تبلیغاتی هستند و طرفداران بسیاری دارند و ساعت های مکانیکی را نیز می توان با چاپ لوگو برند تهیه کرد

کدام مدل از ساعت برای تبلیغات بهترین بازدهی را دارد؟

ساعت های مکانیکی به طور کلی ۳ دل هستند، مچی، دیواری و رومیزی
بیشترین بازدهی را ساعت های دیواری و مچی دارند، ساعت های مچی بصورت مداوم شما را به صاحبشان یادآور می شوند، ساعت های دیواری نیز به صورت عمومی در برخی سالن های ادارات که رفت آمد ها زیاد است بصورت بیلورد تبلیغاتی عمل میکنند