هدیه

چه هدایای تبلیغاتی می تواند معرف برند شما باشد؟

چه هدایای تبلیغاتی می تواند معرف برند شما باشد؟

چه هدایای تبلیغاتی می تواند معرف برند شما باشد؟ در گذشته نزدیک تجارت‌ها تبلیغات خود را به صورت عمده در قالب تبلیغات رسانه‌ای انجام می‌دادند. در نتیجه، شرکت‌ها اغلب به شبکه تلویزیونی و رادیویی هجوم می‌آوردند تا برای کسب موفقیت بیشتر با یکدیگر به رقابت بپردازند. اگرچه در آن روزها این روش به اندازه کافی خوب بود، اما بررسی ساده این شیوه نشان می‌دهد که این روش‌ها اکنون چندان کارآمد نیستند.

روند تبلیغات همواره در حال تغییر و تحول است و از دل یک روش، راهکار جدیدی متولد می‌شود. هدایای تبلیغاتی دقیقا جزیی از این چرخه تبلیغاتی است که به نحو موثری کار می‌کند. تغییرات بسیاری در نحوه استفاده از این شیوه بازاریابی رخ داده و امروزه به یکی از موثرترین‌ها از آن یاد می‌شود.

هدایای تبلیغاتی با عملکردی ساده در ذهن مشتریان ماندگار خواهد شد و زمانی که آنها به شما و خدماتتان نیاز پیدا کنند به سراغتان می‌آیند. اما در این راه چالش‌هایی وجود دارد تا به بهترین نحو شما و کسب‌وکارتان را به معرض نمایش بگذارید. هدیه‌ای که در ضمن کاربردی بودن و خشنود کردن مشتریان، به توسعه و گسترش تجاریتان نیز کمک کند. در ادامه به برخی از بهترین نمونه‌ها در این زمینه اشاره خواهیم کرد.

لباس های تبلیغاتی

شركت‌ها امروزه در حال خرج كردن مبلغ گزافی براي تبليغ محصولات خود هستند. بنابراین، اگر می‌خواهید آگاهی تجاری کاملی ایجاد کرده و سود تجاری خود را افزایش دهید، باید ابزارهای تبلیغاتی مؤثری را اتخاذ کنید. تبلیغات محصول شما از طریق تلویزیون، رادیو یا روزنامه‌ها می‌تواند برایتان تاثیرگذار باشد. اما شما باید روشی اقتصادی و در عین حال مؤثر را برای بازاریابی محصول خود انتخاب کنید.

ارائه محصولات تبلیغاتی در نمایشگاه‌ها، رویدادها و جلسات شرکت‌ها یکی از بهترین راه‌های بازاریابی محصول یا خدمات شما است. توزیع هدیه نه تنها مردم را تحت تأثیر قرار می‌دهد، بلکه تضمین می‌کند که بعدا نام تجاری شما را به خاطر می آورند. تقریبا همه ما انواع مختلفی از لباس‌های تبلیغاتی در اطرافمان مشاهده می‌کنیم.

تی‌شرت‌هایی که برند تجاری شما به روی آن حک شده است راهی عالی برای توجه به کسب‌ و کارتان است. عملکرد لباس مارک دار، مانند تبلیغات بیست و چهار ساعته برای برند شما است.

لباس های تبلیغاتی

چه هدایای تبلیغاتی می تواند معرف برند شما باشد؟ انواع لباس ها

صدها مورد وجود دارد که می‌توان از آنها به عنوان وسایل تبلیغاتی پوشیدنی استفاده کرد. پیراهن، تی‌شرت، گرمکن، لباس ورزشی سفارشی، لباس ایمنی کار، کاپشن‌، پیش‌بندهای تبلیغاتی، کلاه، دستبند و موارد دیگر این چنینی از موارد متداول هستند.

بسته به نیاز شما، از قبیل بودجه، فصل سال و طبقه افرادی که از آنها پذیرایی می‌کنید، می‌توانید لباس‌های تبلیغاتی خود را سفارشی کنید. البسه تبلیغاتی متنوع هستند و متناسب با انواع صنایع و انواع بازارهای هدف قابل تهیه و طراحی خواهند بود.

بیشتر بخوانید: لباس های تبلیغاتی ابزار بازاریابی نامحدود

لباس تبلیغاتی یک سرمایه گذاری مناسب برای تجارتی است که می‌خواهد مشتری خود را افزایش دهد، محصول را بشناسد و روحیه کارمندان خود را بسازد. چنین محصولاتی باعث می‌شود كه كاركنان احساس كنند كه آنها نیز جزء مهم سازمان هستند و این احساس تعلق خاطر آنها را به تلاش سخت‌تر ترغیب می‌کند.

در مورد مشتریان، آنها عاشق دریافت هدایای رایگان هستند و چه چیزی بهتر از یک لباس است. بنابراین‌، با استفاده از لباس‌های تبلیغاتی، می‌توانید به طور همزمان حفظ مشتری و انگیزه کارکنان برای تجارت خود را بهبود بخشید. از نظر جنبه تبلیغاتی نیز، حضور مداوم برند در مقابل چشمان همه باعث می‌شود تا در خاطرشان ثبت شود. با تبلیغ برند شما در تلویزیون، رادیو یا روزنامه چنین تأثیر بلند مدتی حاصل نمی‌شود.

به این دلیل که چنین تبلیغاتی از حافظه افراد محو می‌شود. این می‌تواند به دلیل کوتاه بودن تبلیغات در تلویزیون یا به دلیل تعدد تبلیغات هزاران محصول باشد. بنابراین بهتر است از هدایای تبلیغاتی استفاده شود. آنها راه‌های مقرون به صرفه برای ارسال پیام شما به مشتریان و ترویج هویت نام تجاری شما ارائه می‌دهند.

خودکارهای تبلیغاتی، هدایای مقرون به صرفه

در بین کلیه محصولات تبلیغاتی، قلم‌های تبلیغاتی غیر قابل چشم‌پوشی هستند. آنها همه رکوردها را از نظر کاربردشان به عنوان محصولات تبلیغاتی می‌شکنند. محبوبیت قلم‌های چاپی را می‌توان به دلایل زیادی نسبت داد. خودکارها با تنوع بسیار زیاد در دسترس هستند. آن‌ها در اندازه، شکل، رنگ، کیفیت و قیمت آن‌ها متفاوت هستند. این گزینه‌ها شرکت ها را قادر می‌سازد که این محصولات را بر اساس نیاز خود انتخاب کنند.

برای هر نوع مشاغل و هر نوع رویداد تبلیغاتی، یک خودکار منحصر به فرد وجود دارد که می‌تواند حداکثر راندمان را به عنوان یک محصول تبلیغاتی به ارمغان آورد. اگر شما در حال برگزاری یک رویداد بزرگ شرکتی هستید که در آن هزاران نفر شرکت می‌کنند، می‌توانید خودکارهای پلاستیکی را انتخاب کنید که در تنوع حرف اول را می‌زنند. قلم‌های جدید طراحی خاصی دارند تا بتوان روی آنها برای چاپ لوگو یا پیام تبلیغاتی استفاده کرد.

از طرف دیگر از ۳ دلیل مهم برای استفاده ازخودکار تبلیغاتی چند منظوره می‌توان برای جذب هرچه بیشتر مشتریان بهره گرفت. شما می‌توانید خط‌کش، چراغ‌قوه، پایه نگهدارنده موبایل و بسیاری موارد دیگر را مشاهده کنید که به یک خودکار ساده هستند.

این کاربردهای اضافی ارزش کالای تبلیغاتی را افزایش می‌دهد. اگر قصد دارید یک روان‌نویس تبلیغاتی را به مشتری خاص خود هدیه دهید، می‌توانید از بین نمونه‌های مختلفی از مارک‌های معروف مانند پارکر، کراس، سناتور، مونت بلان انتخاب کنید و از طرح های کلاسیک استفاده کرده و حداکثر کیفیت را ارائه دهید.

خودکارهای تبلیغاتی، هدایای مقرون به صرفه

تاثیر لباس در تبلیغات برند شما

اما این برندهای مشهور، تنها برای بخش کوچکی از مردم اهمیت خواهد داشت و در واقع با تهیه یک نمونه خوب و با دوام، فارغ از برند نیز می‌توانید به این مهم دست پیدا کنید. این کالا همچنین در مورد استاندارد برند شما در بین مخاطبان صحبت می‌کنند. از این رو آن‌ها باعث افزایش ارزش برند شما در بین مشتریان بالقوه می‌شوند.

فرآیند چاپ به روی اغلب خودکار و خودنویس‌ها به راحتی قابل انجام است. خودکار های فلزی بدنه مستحکم و جذاب‌تری دارند و معمولا با حکاکی لیزری آماده می‌شوند. حکاکی با لیزر طول عمر طولانی‌تری را برای نام تجاری شما تضمین می‌کند و این اثر بیشتری را در بین مشتریان به جای می‌گذارد.

از این رو اگر می‌خواهید تأثیر طولانی مدت و ماندگاری هنگام استفاده از این هدایا به دست آورید، به این نکات توجه کنید. فروشندگان هدایای زیادی وجود دارند که انواع مختلفی از هدایای شرکتی را می فروشند. برخی از آنها خدمات چاپ علامت تجاری را بدون هزینه ارائه می‌دهند‌، مشروط بر اینکه شما به صورت عمده سفارش دهید.

می‌توانید از چنین سرویس‌هایی استفاده کرده و مقرون‌بصرفه‌ترین نوع تبلیغات برند را راه اندازی کنید. به جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه راهنمای خرید هدایای تبلیغاتی و راهنمایی در انتخاب هدایا می‌توانید به کارشناسان ما در حس هفتم مراجعه کنید.