هدیه

ست های مدیریتی شامل چه گروه محصولاتی می شود

ست های مدیریتی شامل چه گروه محصولاتی می شود

ست های مدیریتی شامل چه گروه محصولاتی می شود: یکی از راه‌های تحکیم روابط انسانی و تقویت آن، قدردانی و احترام متقابل به یکدیگر است. با انجام این کار به شخص مقابلتان حس مثبتی القا خواهید کرد و ارزشمند بودن او را یادآور می‌شوید. قدردانی کردن به شیوه‌های مختلفی قابل انجام خواهد بود اما آنچه بیشتر اهمیت دارد، ذات نیک این کار است.

هدیه دادن به یک مدیر، به منظور تشکر از او یکی از روش‌های معمول است. روابط کاری و شغل او، به ما یادآور می‌شود که برای هدیه دادن به مدیر، نیاز است تا کمی رسمی‌تر به هدیه نگاه کنیم. به واقع هدایای مناسب برای مدیران دسته‌بندی مجزا و مشخصی دارد که مراجعه به این نوع هدایای مدیریتی انتخاب‌های خوبی خواهند بود.

چنانچه قصد استفاده از هدایای تبلیغاتی برای مدیران را در سر دارید، ست‌های هدیه محبوب‌ترین گزینه‌ هستند. انواع مختلفی از این گونه ست‌ها وجود دارند که متناسب با سلیقه و کاربرد به صورت یک مجموعه از چند کالا ارائه می‌شوند. بسته بندی شیک و جذاب، هزینه مناسب و ماهیت رسمی که این گونه ست‌ها دارند، آن را به عنوان هدیه مناسب مطرح می‌کنند. در ادامه به ست های مدیریتی شامل چه گروه محصولاتی می‌شود میپردازیم.

ست هدیه رومیزی

دیگر نمونه پرکاربرد حس هفتم برای مدیران ابزارهای اداری است که به ست‌های هدیه اداری یا رومیزی معروف هستند. این گونه ابزارها علاوه بر کاربرد، شخصیت و پرستیژ خاصی به میز کار می‌دهند و برای استفاده به روی میز یک مدیر بسیار ایده‌آل خواهد بود. جنس این محصولات از چوب، چرم، فلز، پلاستیک و یا ترکیبی از آن‌ها خواهد بود و در مجموعه‌های 3 الی 15 تکه وجود دارند.

اقلام مرسوم در این ست‌ها پد رومیزی، جای کاغذ یادداشت، نگهداری کارت ویزیت، نگه‌دارنده قلم، پاکت باز کن، جای تقویم، کاست کاغذ، منگنه، سوزن منگنه‌کش، جا سوزنی، ساعت، هلدر گوشی موبایل و پایه چسب هستند. این ابزارها بسته به انتخاب شما در تعداد و طرح‌های مختلف به عنوان یک ست رومیزی استفاده می‌شوند.

مطالعه کنید: صنایع دستی نماد عشق هنر و فرهنگ ایرانی

ست هدیه رومیزی

تنوع قیمتی این ست هدیه به نسبت سایر ست‌ها تغییر زیادی خواهد داشت. چرا که جنس استفاده شده در این محصولات و تعداد آن تنوع بسیار بالایی دارد و همین موضوع این تفاوت هزینه را ایجاد خواهد کرد. اما به‌طور کل با پرداخت حداقل 70 هزار تومان امکان تهیه یکی از این ست‌های هدیه رومیزی برای شما وجود دارد.

بیشتر بخوانید: آفتابگیر خودرو، هدیه‌ای ویژه برای تابستان

ست هدیه دیجیتال

این نمونه به خصوص برای مدیران به‌روز و جوان‌ترها مورد پسند و محبوب است. محصولات دیجیتال در این مجموعه می‌بایست با کیفیت، شیک و در صورت امکان لوکس باشند.

انواع پاوربانک با ظرفیت‌های مختلف و در طرح‌های شیک، فلش مموری، هدفون، اسپیکر، کابل تبدیل، شارژر فندکی، شارژر وایرلس، هارد اکسترنال، موس و کیبورد بی‌سیم و حتی چراغ مطالعه ال‌ای‌دی مهم‌ترین عناوین برای استفاده در این ست هدیه تبلیغاتی به شمار می‌روند.

نکته حائز اهمیت برای این کالا‌ها یکدست بودن رنگ و جنس آنهاست که به هنگام مواجهه اولیه کاملا به چشم می‌آید. استفاده ترکیبی از سایر محصولات چرمی یا کاربردی مثل کیف پول و روان‌نویس در کنار این محصولات دیجیتال مثل گزینه قبلی رواج دارد.
استفاده از ترکیب مناسب بسته به صلاح دید شما این هدیه را تا حد زیادی ارزشمند خواهد کرد. شروع قیمت برای ست هدیه دیجیتال حدود 100 هزار تومان است.

ست هدیه چرم

کالای چرم، با توجه به قدمت طولانی که در پیشینه‌ اش دارد همواره به عنوان یک محصول لوکس و نفیس شناخته می‌شود. امروزه با بکار گیری فناوری‌ های خاص و پیشرفته امکان تولید چرم‌ در رنگ مختلف وجود دارد که به تنوع این گونه هدایا کمک بسیاری کرده‌است.

ست‌های چرم اغلب شامل محصولاتی برای استفاده در طی روز و به جهت ایجاد نظم و زیبایی هستند. محصولاتی همچون:
انواع کیف چرمی (کیف پول، کیف پالتویی، کیف جیبی، جای کارت و جای مدارک)

انواع آویز و محافظ کلید چرم (نظم‌دهنده کلید، جاکلیدی برای دسته کلید و جاسوئیچی برای ریموت خودرو)

اگر شما قصد معرفی برند خود را دارید باید مقاله چه هدایای تبلیغاتی می تواند معرف برند شما باشد را حتما مطالعه کنید.

انواع دفتر چرم (دفتر یادداشت، سررسید، دفترچه نفیس، دفتر حساب‌رسی به همراه ماشین حساب )

و سایر ادوات چرمی مثل کمربند، آینه تشکیل دهنده‌های اصلی یک ست چرم هستند.

در کنار این محصولات اصلی، اضافه کردن یک روان‌نویس، پاوربانک، اسپیکر، فلش مموری و یا شارژر فندکی رواج دارد و گاهی ترکیب جذاب‌تری نسبت به قبل را ایجاد می‌کند.

ست‌های هدیه چرم قابل سفارشی‌سازی هستند و بنا به انتخاب شما و شناختی که از مدیر مورد نظرتان دارید به بهترین شکل ممکن تغییر خواهند کرد. برای بانوان استفاده از رنگ‌های خردلی، سرخابی، عسلی و طرح‌های ظریف، تناسب خوبی برای سلیقه زنانه ایجاد می‌کند. همینطور اگر حس می‌کنید با مدیری آقا، پا به سن گذاشته و جدی طرف هستید، از محصولات نفیس با رنگ‌های رسمی‌تر بهره ببرید تا ضمن هدیه دادن، یک حس ناب و کلاسیک را به او بدهید.

مطلب مهم راهنمای خرید هدایای تبلیغاتی پیشنهاد می شود برای کسانی که میخواند ست هدیه خریداری کنند ولی اطلاعات کافی ندارند.

نوع چاپ روی محصولات چرمی

محصولات چرمی اغلب قابلیت چاپ لیزر را دارند، اما فراموش نکنید که فرآیند چاپ برای مدیران کمی دقت بیشتری را می‌طلبد و حتی ممکن است در بسیاری از موارد، نیاز به چاپ روی محصول چرمی نباشد.
نهایتا پس از انتخاب محصولات مد نظر، قرار دادن آن در یک جعبه و بسته‌بندی زیبا و فاخر تمام این حس باکیفیت بودن را تکمیل خواهد کرد. قیمت ست‌های هدیه چرمی با توجه به جنس چرم و تعداد کالا از حدود 30 هزار تومان شروع می‌شود و تا مبالغ بالاتر در دسترس خواهد بود.

نوع چاپ روی محصولات چرمی

ست های مدیریتی شامل چه گروه محصولاتی می شود چرا؟

نمونه‌هایی دیگر از این ست‌ها وجود دارند که پایه خاصی برای نام‌گذاری آنها وجود ندارد. در واقع ترکیبی از کالا‌های مناسب می‌تواند تشکیل دهنده این گونه ست‌ها باشد. استفاده از یک روان‌نویس در کنار جاکلیدی ساعت‌ دار، یکی از این نمونه‌های محبوب و پسندیده است. یا برای بانوان مدیر، یک ست، متشکل از کیف لوازم آرایش و آینه، خودکار و نگهدارنده کیف دستی که رنگ‌هایی مثل صورتی، قرمز یا سفید در آن به کار برده شده باشد یک انتخاب مناسب خواهد بود.

استفاده از صنایع دستی در ضمن این هدایا هم به نوبه خود هدیه‌ای درخور توجه است. جعبه‌ پذیرایی به همراه دمنوش یکی از این دست موارد است که با یک طرح زیبا مناسب قرارگیری در روی میز مدیر است. تنوع قیمتی این دسته زیاد است و با هزینه در حدود 50 هزار تومان هم امکان خرید یکی از این ست‌ها وجود دارد.

ب‌طور کل قانونی برای تفکیک این ست‌ها از یکدیگر وجود ندارد. اما در نظر داشتن یک ترکیب مناسب برای مدیران باعث مناسب‌تر شدن این هدایا خواهد شد. امیدواریم که از مطالب ست های مدیریتی شامل چه گروه محصولاتی می شود نهایت استفاده را برده باشید.

بیشتر بخوانید: هدیه ای تبلیغاتی و ارزان قیمت


سوالات متداول

ست های مدیریتی چه ویژگی هایی دارند؟

ست های مدیریتی حس هفتم مجموعه ای از وسایل کاربردی می باشد که بصورت ست جموع آوری شده و علاوه بر زیبایی خاص خود کیفیت بالایی نیز دارند که قابل لمس می باشد

ست های تبلیغاتی مدیریتی مناسب چه کسانی است؟

ست های تبلیغاتی مدیریتی را با توجه به قیمت بالا آنان نمی شود برای هرکسی خریداری کرد، بهترین مخاطبان این هدایا مدیریان ارشد، شریک های کاری و صاحبان کسب و کار های همکار شما می باشند