هدیه

ایده‌های برتر هدیه‌ی تبلیغاتی در نمایشگاه‌ها

ایده‌های برتر هدیه‌ی تبلیغاتی در نمایشگاه‌ها

ایده‌های برتر هدیه‌ی تبلیغاتی‌: به نظر می‌رسد در نگاه اول، هدایای تبلیغاتی نمایشگاه‌ها یکی از آسان‌ترین تصمیمات در روند برگزاری نمایشگاه باشد. با این حال، انتخاب موثرترین هدیه می‌تواند سخت هم باشد. برای اینکه به شما کمک کنیم تا این انتخاب را راحت‌تر انجام دهید، برای شما در زیر چند ایده تبلیغاتی مناسب برای اعطای هدیه را آورده‌ایم و ضمناً فواید هریک را نیز شرح داده‌ایم.

خودکار و تحریر اولین مورد ایده‌های برتر هدیه‌ی تبلیغاتی

هنوز آنقدر تکنولوژی پیشرفت نکرده است که نیازی به خودکار و ابزار نوشتنی نداشته باشیم. پس نگران کلاسیک بودن ماهیت این هدیه نباشید. خودکار (پلاستیکی یا فلزی)، فولدرها و دفترچه یادداشت، انواع جای برگه یادداشت از جذاب‌ترین هدایای نوشتنی هستند که اتفاقا افراد منضبط و منظم به آنها بسیار اهمیت می‌دهند. پس اگر در نمایشگاهی شرکت کردید که بازدیدکنندگان آن از این دست افراد بودند، از لوازم تحریر غافل نشوید.

ابزار نوشتنی خود ماهیت خواندن و نوشتن را تداعی می‌کنند، بنابراین هنگامی که این ابزار مزین به برند شما شده‌اند، فرد دارنده‌ی آن به هنگام نوشتن، توجه‌اش به آرم یا لوگوی شما بیش از پیش جلب خواهد شد.

محصولات دیجبتال و اکسسوری موبایلی

گوشی‌ها بازار هدایای دیجیتال همراه را به تسخیر خود درآورده‌اند و آمده‌اند تا آخرین لحظات زندگی ما با ما بمانند. چه راهی بهتر از این است که به یازدیدکنندگان یک اکسسوری موبایلی پیشنهاد دهیم؟ فقط یادتان باشد که این اکسسوری، لوگوی شرکت شما را بر روی خود داشته باشد و با تامین کننده‌ای همکاری کنید که رنگ شرکت شما را بر روی محصولات خود بگنجاند.

محصولات دیجبتال و اکسسوری موبایلی

مقرون‌بصرفه بودن و وزن پایین. محصولات دیجیتال، یک راه ارزان برای ایجاد تاثیر بر روی مخاطب است و به‌راحتی قابل برندسازی است.

برخی از محصولات دیجیتال شامل: فلش مموری، پاوربانک، شارژر فندکی، پایه و استند موبایل، ست‌های چندتایی(چراغ LED، فلش مموری، ماوس و…) می‌شوند. پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

ماگ و لیوان مناسب ترین ایده‌های برتر هدیه‌ی تبلیغاتی

همه‌ی ما از لیوان یا ماگ استارباکس برای نوشیدن استفاده نمی‌کنیم. پس چرا از این فرصت بسیار خوب برای هدیه دادن استفاده نکنیم؟

هنگامی که قصد نوشیدن قهوه یا دم‌نوش مورد علاقه خود را داریم، معمولا کمی از کار  کردن یا فعالیت فاصله گرفته‌ایم و می‌خواهیم استراحت کوتاهی کنیم. این استراحت با لذت نوشیدن همراه می‌شود. حال، می‌دانید چه اتفاقی می‌افتد؟

اگر یک ماگ یا لیوان را مزین به برند خود کنید و به مشتری هدف خود هدیه دهید. وی در هنگام لذت بردن از نوشیدن، با برند شما چشم در چشم می‌شود و ناخودآگاه با برند شما ارتباط برقرار می‌سازد.

اهدای لیوان و ماگ تبلیغاتی به صورتی که لوگو یا آرم یک برند بر روی آن نقش بسته باشد. راهی پرطرفدار برای تبلیغات است. حتماً شما هم تا به امروز با این دست لوازم مواجه شده‌اید.

تیشرت

یکی از ایده‌های برتر هدیه‌ی تبلیغاتی تیشرت تبلیغاتی می‌باشد. آیا برندی جوان‌پسند و یا پرانرژی هستید؟ پس از پتانسیل خود برای محبوبیت نهایت استفاده را ببرید! تنها برندهایی مانند Nike نیستند که توانایی تولید البسه دارند.

تی‌شرت‌ها و البسه از مواردی هستند که می‌توانید با توجه به هیجان نهفته در برند خود، سایز چاپ برند خود را تعیین کنید. اگر فکر می‌کنید چندان که باید، نباید در چشم باشید، به درج یک لوگو یا آرم کوچک در گوشه و کنار لباس اقدام کنید. اما اگر آنقدر تپنده و پرهیجان هستید، جای شما در پشت تی‌شرت یا بر روی سینه مخاطب بسیار موردپسند واقع خواهد شد!

جاکلیدی و جاکارتی تبلیغاتی

جا کلیدی و جاکارتی تبلیغاتی به عنوان عضوی از ایده‌های برتر هدیه‌ی تبلیغاتی می‌باشد چراکه ابزار پرمصرف و پرپتانسیل برای ایجاد خلاقیت شما در بکارگیری آن برای هدیه تبلیغاتی هستند. هر دوی این موارد در عین کوچک بودن، قابلیت دیده شدن برند شما هنگام استفاده توسط کاربر را می‌دهند.
برای مثال، افراد هنگام استفاده از جاکلیدی به دنبال کلید مخصوصی هستند و برای چند ثانیه با دقت به آن دسته کلید نگاه می‌کنند. پس مطمئن شوید برند خود را طوری جاسازی می‌کنید که در این فرآیند بیشترین میزان دیده شدن را به خود اختصاص دهد.

جاکلیدی و جاکارتی تبلیغاتی

جاکارتی نیز بیشتر از جاکلیدی در استفاده روزمره در دست مخاطب قرار می‌گیرد. در نظر داشته باشید که طراحی برند خود را طوری در جاکارتی اعمال کنید تا هماهنگی مناسبی با طراحی این ابزار داشته باشد.

ساک دستی تبلیغاتی یا بگ شاپ

یکی دیگر از ایده‌های برتر هدیه‌ی تبلیغاتی ساک دستی تبلیغاتی یا بگ شاپ برندشده است، یکی از اجزای جدانشدنی در نمایشگاه‌هاست و می‌تواند به بازدیدکنندگان برای حمل کردن تمامی آیتم‌ها و کالاها در نمایشگاه کمک کند.

ساک دستی کاربردی است، مخصوصا در جریان یک نمایشگاه به عنوان راهی برای حمل کردن وسایل، بروشورها و نمونه محصولات و لوزام شخصی.

ساک‌ها را می‌توان با دیدگاهی دوست‌دار با محیط زیست به بازدیدکنندگان اهدا کرد و آنها را به استفاده از آن برای خرید لوازم خانه، حمل لوازم ورزشی یا لوازم کار یا تفریح تشویق کرد. بنابراین برند شما هم در همه‌جا دیده خواهد شد.

کیف‌های همراه از مواد اولیه باکیفیتی ساخته شده‌اند، مانند الیاف کتان یا پارچه که مقاوم و بادوام است.

بازدیدکنندگان جدی نمایشگاه‌ها به دنبال ساک دستی همراه هستند تا در نمایشگاه با آن سیر کنند و همواره انتظار دارند غرفه دارانی باشند که این موارد را به آنها پیشنهاد می‌کنند. از بگ‌شاپ‌ها می‌توان به عنوان راهی عالی برای گنجاندن سایر هدیه تبلیغاتی جهت برندسازی و پیام رسانی استفاده کرد. مانند گنجاندن بروشور ، کوپن‌های پیشنهاد ویژه یا کد تخفیف.

ساک دستی امکان درنظر گرفتن فضای چاپ بزرگی دارد که برای برندینگ، گرافیک‌های خلاقانه و رنگ‌های خیره کننده عالی است.

پاور بانک یکی از ایده‌های برتر هدیه‌ی تبلیغاتی

بازدیدکنندگان از نمایشگاه‌ها ممکن است در دفتر خود نباشند، اما کماکان از طریق ایمیل، پیام و تماس به محل کار خود متصل باشند. ارتباطات مداوم می‌تواند توان زیادی از باتری گوشی آنها طلب کند، که به آنها این پیام را می‌دهد که به دنبال راهی باشند تا به نزدیک ترین پریز برق دسترسی پیدا کنند.

حال این وضعیت را در نظر بگیرید که شارژر خود را هم همراه نداشته باشند. چه می‌شود؟ اگر شما به عنوان هدیه تبلیغاتی یک شارژر USB به آنها اعطا کنید، می‌توانید مطمئن شوید یک هدیه مادام‌العمر به آنها داده‌اید که همیشه شما را در ذهنشان یادآوری خواهد کرد.

پاور بانک یکی از ایده‌های برتر هدیه‌ی تبلیغاتی

چرا باید یک پاور بانک یا شارژر USB هدیه بدهیم؟

چون که پاوربانک‌ها و شارژرهای USB برای استفاده در نمایشگاه‌ها آسان و قابل حمل است و اکثر آنها توانایی شارژ مجدد چندین دستگاه الکترونیکی را دارند، بنابراین بازدیدکنندگان را همیشه به شما متصل نگه می‌دارد.

بیشتر بخوانید: راهنمای انتخاب هدایای نمایشگاهی

شارژرها و پاوربانک‌ها انتخابی عالی برای مسافرت هستند و به راحتی در ساک وسایل جای می‌گیرند و قابل بردن به خانه برای استفاده‌های بعدی هستند.

این دو آیتم برای اکثریت بازدیدکنندگان مفید است، بنابراین از آن می‌توانید برای شلوغ کردن غرفه خود هم استفاده کنید. همچنین نسبتاً ارزان هستند، اما هدایای تبلیغاتی بسیار موثری به شما می‌روند که به شما در متمایز شدن بین رقبا کمک شایانی می‌کند. شما می‌توانید از رنگ‌های جذاب و لوگوی خود برای پاوربانک‌ها و شارژرهای USB جهت برندسازی و ایجاد فرصت‌های بازاریابی استفاده کنید.

اما نکته‌ای در خصوص پاوربانک‌ها: ممکن است برخی از بازدیدکنندگان بیشتر از یک شارژر، به پاوربانک روی خوش نشان دهند. می‌توانید هدیه خود را بصورت انتخابی به افراد اعطا کنید. از آنها بپرسید کدام را ترجیح می‌دهند تا خودشان انتخاب کنند. به این صورت مشتری مداری را هم به حد اعلی رسانده‌اید!

محصولات دیجیتالی از ایده‌های برتر هدیه‌ی تبلیغاتی

تجهیزات صوتی مانند اسپیکرهای بلوتوث و هدفون‌ها هدایای سازمانی تبلیغاتی عالی هستند چرا که از آنها می‎توان خارج از نمایشگاه برای کارهای متنوعی بهره جست. اگر به هدفون به عنوان یک هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی فکر می‌کنید، مطمئن شوید آنها را در قاب‌های برندشده قرار داده‌اید. در غیر این صورت بازدیدکننده ممکن است فراموش کند این هدفون‌ها از سمت شرکت شما بوده است.

می‌توان از اسپیکرهای بلوتوث و هدفون‌ها درست در خود نمایشگاه یا در راه برگشت به هتل استفاده شود. همچنین هدیه‌ای عالی برای وابستگان بازدیدکننده است. هرکسی با خود هنگام سفر به نمایشگاه هدفون به همراه نمی‌آورد. برخی از بازدیدکنندگان ممکن است آن را فراموش یا حتی گم کرده باشند. بنابراین این راهی نجات بخش برای یک عاشق موسیقی است.

همه چیز درباره روز قلم را در این مقاله بخوانید.

هدفون‌ها و اسپیکرها قابلیت سفارشی سازی جهت درج لوگوی شما و رنگ برند شما را دارند و می‌توان برای مهمانان VIP رزرو کرد تا انگیزه‌ای بهتر برای تعامل مشتریان باکیفیت با کارمندان شما ایجاد شود.

هدایای مخصوص مدیران

مطمئناً تنها بازدیدکنندگان عادی به غرفه شما در نمایشگاه‌ها سر نمی‌زنند، بلکه مدیران ارشد، مدیران عامل و افراد تاثیرگذار هم به غرفه شما سر خواهند زد. پیشنهاد ما به شما این است که تعدادی هدایای مدیریتی با رویکردی کاملا فکر شده برای آنها در نظر بگیرید.

هدایای مخصوص مدیران

هنگامی که برای آنها هدیه تهیه می‌کنید، در نظر داشته باشید که آنها از قبل غرق در انواع هدیه تبلیغاتی سایر شرکت‌ها و ابزارهای عادی روزمره هستند. بنابراین ذکاوت شما در تهیه هدیه‌ای است که جدای تمامی این شلوغی‌ها مورد استفاده‌ی یک مدیر قرار گیرد. انواع ست چرمی، صنایع دستی ایرانی و کالاهای خاص و لوکس مصرفی.

جمع بندی

انتخاب بهترین هدیه‌ تبلیغاتی نمایشگاهی می‌تواند گاهی چالش برانگیز باشد، اما وقتی درست انجام شود، می‌توانید مطمئن باشید که هم در بحث جذب مخاطب در غرفه شما و هم در بحث تعامل با برند شما بهترین نتیجه حاصل شود. بمانند هر تلاش دیگری در بحث بازاریابی، اهداف خود را در نظر داشته باشید و سعی کنید از هدر رفت بودجه و دشواری‌های حمل و نقل دوری کنید تا به پیروزی نزدیک شوید.

اگر تمایل دارید تا از راهنمای خرید هدایای تبلیغاتی بصورت تکمیلی در خصوص انتخاب بهترین هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی بهره‌مند شوید و موفق به تعامل با مخاطب و در نهایت افزایش میزان فروش شوید، سری به قسمت تماس با ما بزنید و ایمیلی به ما بزنید و یا با ما تماس بگیرید. مشاوره با ما هزینه زیادی ندارد، اما در عوض سود بسیار خوبی برای شما می‌تواند به همراه داشته باشد!