هدیه

چه هدایایی برای مدیران مناسب است؟

چه هدایایی برای مدیران مناسب است؟

چه هدایایی برای مدیران مناسب است؟ اگر به دنبال این هستید که شرکت یا برند خود را با اهدای هدایای تبلیغاتی به مدیران شرکت‌ها معرفی کنید، باید چند نکته را در نظر بگیرید. معمولاً مدیران در ایران هم از سمت خود و هم از سمت دیگران متمایز شناخته می‌شوند و دارای احترام بیشتری نزد سایر افراد هستند.

البته ابن احترام به معنای چشم پوشی از سایر افراد یا کبر و غرور نیست. بلکه یک حس درونی و قلبی نسبت به فرد است. بنابراین پیشنهاد حس هفتم به شما این است که تا جای ممکن تحقیق کنید. صدالبته خواندن این مطلب هم به شما پیشنهاد می‌شود. 

هدیه مناسب مدیران استارتاپی

امروزه تعداد شرکت‌هایی با ماهیت استارتاپ در حال افزایش است. این شرکت‌ها معمولاً خدمات و محصولاتی خلاقانه ارائه می‌کنند و رنگ و بوی خلاقیت در سرتاسر سازمان آنها حس می‌شود. پس اولین فاکتوری که برای هدیه‌ی یک مدیر استارتاپی در نظر می‌گیرید، بدون شک خلاقیت است.

مدیران استارتاپی معمولاً افرادی پویا، صمیمی و برونگرا هستند و به ارتباطات بیش از پیش اهمیت می‌دهند، بنابراین شما می‌توانید با گفتگو و دیدار با آنها تا حدی از شخصیت آنها مطلع شوید و سپس اقدام به تهیه یک هدیه تبلیغاتی مدیریتی جالب نمایید.

هدیه مناسب مدیران استارتاپی

هدیه تبلیغاتی برای مدیران شرکت ها

چه هدایایی برای مدیران مناسب است؟ مدیران شرکت‌ها، بسته به ماهیت شرکت ممکن است شخصیت قابل حدسی داشته باشند. معمولاً با مراجعه حضوری به دفافتر شرکت‌ها، می‌توان از شخصیت آنها اطلاعات خوبی بدست آورد. چون یک شرکت، عصاره تفکر مدیرعامل اوست. البته این کار نیازمند روانشناسی عمیقی دارد و شما باید قادر باشید در چند دقیقه نهایتا تا چند ساعت برداشت‌های ذهنی خود را ثبت کنید.

پیشنهاد می‌شود: ایده های برتر هدیه تبلیغاتی در نمایشگاه ها

انتخاب هدیه تبلیغاتی برای مدیران 

شاید با خود بگویید که مدیر مورد نظر من خود به حد کافی دارای اکسسوری X است و دیگر نیازی به هدیه من ندارد. اما این تصور اشتباه است، اگر به این نتیجه رسیدید که یک مدیر بر فرض دارای چندین روان نویس مختلف است، پس یعنی وی به داشتن روان نویس علاقه‌مند است. یا مدیر جوانی که بر روی میزش انواع گجت‌ها دیده می‌شود، بشدت از هدیه گرفتن یک پاوربانک یا حافظه فلش خوشنود خواهد شد.

مدیران خانم را فراموش نکنید. البته حتما در نظر داشته باشید هدایای مدیران خانم را بیش از حد خانمانه در نظر نگیرید. مثلا در نظر گرفتن رنگ صورتی برای هدیه تبلیغاتی یک مدیر خانم تا حدی جنسیت زده و غیرحرفه‌ایست. سعی کنید در این شرایط ماهیت هدیه را در نظر بگیرید تا ظاهر آن.

در صورتی که مایل به بررسی چند دست هدیه تبلیغاتی مناسب مدیران هستید، پیشنهاد می‌کنیم سری به فروشگاه آنلاین هدایای تبلیغاتی حس هفتم بزنید. در صورت تمایل، می‌توانید از مشاوره همکاران ما نیز بهره مند شوید.

گاهی اوقات نیز تضاد منجر به غافلگیری می‌شود. اهدای هدایایی مانند صنایع دستی یا کالاهای سنتی و ایرانی به یک مدیر شرکت IT، می‌تواند بشدت شما را از دیگران متمایز کند و برند شما را تا مدت زمان زیادی بصورت حک شده در ذهن مدیر مورد نظر شما درآورد. بنابراین از تکنیک همسویی در پاراگراف بالا و تضاد در اینجا صحبت کردیم.

چه هدایایی برای مدیران مناسب است

تضمین برنده شدن در گردونه هدایای تبلیغاتی: تصور کنید یک هدیه تبلیغاتی مناسب برای مدیران شرکت‌ها در حال تدارک هستید. همه چیز بر طبق روال در حال انجام است. آیا پس از بسته بندی هدایا را ارسال می‌کنید؟

چه هدایایی برای مدیران مناسب است

قبل از اینکه هر هدیه را مخصوصا برای مدیر هدف شخصی سازی و سفارشی نکرده‌اید، از اهدای هدیه خودداری کنید. منظور ما از شخصی سازی تایپ کردن یک نامه بر روی کاغذ و درج نام مدیر نیست. بلکه هک کردن یک مشخصه از مدیر(نام وی یا نام شرکت وی) بر روی خود کالای هدیه است. این کار گل طلایی استراتژی تبلیغاتی شماست. حالا که خلاقیت به خرج داده‌اید، حسن ختام آن را هم به بهترین شکل ممکن به سرانجام برسانید.

رساندن یک هدیه تبلیغاتی به مدیر بصورتی ویژه نیز از تکنیک‌هایی است که ماندگاری برند شما را در ذهن مدیر مورد نظر بیش از پیش تقویت می‌کند. در خصوص این بحث، تصمیم گیرنده شمایید. می‌توانید خودتان شخصاً هدیه را به دست فرد برسانید، می‌توانید بصورتی غافلگیرانه هدیه را تقدیم کنید و… باقی راه‌ها را خودتان حدس بزنید!

مطلب پیشنهادی: آئین مهر و هدیه در فرهنگ ایرانی