مقالات, راهنمای خرید, مناسبت ها

اشتباهات رایج هنگام خرید هدیه سازمانی یلدا

رایج ترین اشتباهات هنگام خرید هدایای یلدایی.

خرید هدیه سازمانی شب یلدا، در ظاهر کار بسیار ساده‌ای است. برخی افراد تصور می‌کنند، همین که با سلیقه خود پیش بروید و بخشی از بودجه‌تان را برای هدیه دادن به کارمندان و مشتریان وفادار برند در جشن شب یلدا صرف کنید، یعنی برای این شب مهم از سال، سنگ تمام گذاشته‌اید و صد در صد نتایج خوبی را پیش رو دارید. اما در واقع، پیش از هر چیزی، باید اشتباهات خرید هدایای تبلیغاتی یلدا را بشناسید و در فرآیند خرید هدیه که ظاهراً امری بسیار ساده است، حساب شده و با احتیاط گام بردارید.


مطالعه بیشتر:‌ فروش هدایای تبلیغاتی جدید برای شب یلدا ۱۴۰۳


در ادامه این مطلب از حس هفتم با ما همراه باشید تا ۵ تا از رایج‌ترین اشتباهاتی را که سبب می‌شوند برندهای کوچک و بزرگ، نتایج مورد نظرشان را از اهدای هدایای سازمانی شب یلدا دریافت نکنند، مورد بررسی قرار دهیم.

 

خرید هدایای سازمانی شب یلدا از فروشگاه‌های کم تجربه و نامعتبر

یکی از اولین اشتباهات خرید هدیه سازمانی یلدا، خرید هدیه از فروشگاه‌های کم تجربه و نامعتبر است. طراحی هدیه سازمانی مناسب شب یلدا، اگرچه کاری ظاهرا ساده به نظر می‌رسد‌؛ اما رعایت جزئیات مهم آن، بر عهده افراد متخصص و حرفه‌ای است و هر مجموعه‌ای از پس آن بر نمی‌آید. سعی کنید برای خرید هدیه سازمانی مناسب شب یلدا، به فروشگاهی مراجعه نمایید که امر طراحی و عرضه هدایای تبلیغاتی را به وسیله تیمی متخصص و مجرب به انجام برساند و با داشتن هدایای متنوع و مقرون به صرفه، با توجه به بودجه و اهداف تجاری شما، مناسب‌ترین گزینه‌ها را پیش‌رویتان قرار دهد.

 

عدم توجه به تفاوت‌ها و عدم رعایت وجوه تمایز انواع مختلف هدایای سازمانی شب یلدا

در خرید هدیه سازمانی مناسب شب یلدا، لازم است به مخاطبان گوناگون برند خود توجه داشته باشید و میان مخاطبان مختلف برند، تمایز قائل شوید. به عنوان مثال، هدایایی که می‌خواهید برای شب یلدای کارمندان و مدیران برند خود تهیه کنید، باید از نظر ارزش مادی و معنوی کمی متفاوت باشند و همچنین هدیه‌ای که برای مشتریان برند خود تهیه می‌کنید، باید تفاوت قابل توجهی با هدایای مناسب برای شرکای تجاری برندتان داشته باشد.


مطالعه بیشتر: 44 پیشنهاد خرید هدایای تبلیغاتی یلدا


البته این بدان معنا نیست که هدایای کم اهمیت‌تر را از میان محصولاتی بی‌کیفیت تهیه کنید. در واقع در خرید هدیه مناسب شب یلدا، اصلاً هدیه کم اهمیت وجود ندارد! برای تک تک هدایا ارزش و اهمیت بالایی را قائل شوید؛ و اما از نظر صرف بودجه و هزینه برای مخاطبان تاثیرگذارتر برند هدایایی ارزشمندتر را تهیه نمایید. البته فراموش نکنید که حتی هدایای کوچکی که به مشتریان عادی برند خود اهدا می‌کنید نیز، باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا در ذهن مشتریان بمانند و اهداف تجاریتان را تحقق ببخشند.

 

عدم توجه به تناسب هدیه با سلیقه و نیاز مخاطبان

در خرید هدیه سازمانی نمی‌توان سلیقه تک به تک مخاطبان را در نظر گرفت؛ اما می‌توانید به سراغ هدایایی بروید که توسط متخصصانی با تجربه و حرفه‌ای طراحی شده‌اند و با سلیقه ۹۰٪ مخاطبان سازگار می‌شوند. هدایای زیبا و کاربردی که در پک شب یلدای حس هفتم، در اختیار شما مشتریان گرامی قرار می‌گیرند، همه از فاکتورهایی برخوردارند که هدیه شما را با سلیقه اغلب مخاطبان هماهنگ می‌کند و سبب می‌شوند برای مدتی طولانی در ذهن مخاطبان برند خود ماندگار شوید.


مطالعه بیشتر: هدیه تبلیغاتی مناسب شب یلدا برای مشتریان


ست یلدایی شامل دفتر چرم،  تراول ماگ و...

بی توجهی به قیمت هدیه و بودجه‌ای که برای تبلیغات اختصاص داده‌اید

برخلاف تصور بسیاری از افراد، برای خرید هدیه سازمانی شب یلدا لازم نیست بودجه‌ای نجومی را کنار بگذارید. اگر فروشگاه معتبر و منصفی را برای خرید هدایای شب یلدا، انتخاب نمایید و با توجه به بودجه و اهداف تجاری خود، از مشاوران مجرب این حوزه مشورت بگیرید، می‌توانید با صرف حداقل هزینه، خاطرات دل‌انگیزی را در ذهن مشتریان مختلف برند خود ایجاد نمایید و به نتایجی فراتر از آنچه که پیش‌تر تصورش را داشته‌اید، دست یابید.


مطالعه بیشتر: 20 نوع هدیه سازمانی جدید برای یلدا


 عدم رعایت جزئیات در بسته‌بندی و نحوه اهدا هدیه شب یلدا

در آخر اگر در نحوه بسته‌بندی و اهدا هدیه سازمانی شب یلدا، دقت کافی را نداشته باشید، هرچند هم هدیه ارزشمند و گران‌قیمتی را خریداری کرده باشید، به اهداف تجاری مدنظر خود دست نخواهید یافت. جنس، مقاومت، طرح و رنگ، کیفیت بسته‌بندی، تناسب بسته‌بندی با هدیه و کاربرد آن، و همچنین کیفیت چاپ لوگو و نام تجاری برند بر روی بسته‌بندی هدیه، همه در طراحی و عرضه یک هدیه تبلیغاتی مناسب شب یلدا، مهم هستند.


مطالعه بیشتر: اهمیت و تاثیر بسته بندی هدایای تبلیغاتی بر مخاطب


البته اگر برای خرید هدیه، به فروشگاهی معتبر و خوش سابقه مراجعه نمایید، به هیچ وجه از بابت این موارد نگرانی نخواهید داشت و بدون هیچ دغدغه‌ای، به نتایج مورد انتظارتان دست پیدا خواهید کرد.

 نگاهی کلی به اشتباهات خرید هدیه سازمانی یلدا

در هنگام خرید هدیه سازمانی شب یلدا، حتماً به رایج‌ترین اشتباهات خرید هدیه سازمانی یلدا که بالاتر به شرح آن‌ها پرداختیم، توجه داشته باشید. خرید هدیه سازمانی کار چندان دشواری نیست؛ اما لازم است در این مسیر، با مشاوران مجرب و حرفه‌ای ارتباط بگیرید و از طریق فروشندگانی معتبر و منصف، با صرف حداقل بودجه، با کیفیت‌ترین هدایا را تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *