هدیه

پرطرفدارترین هدایای تبلیغاتی را بشناسید

پرطرفدارترین هدایای تبلیغاتی را بشناسید

در مقاله قبل تعدادی از پرطرفدارترین هدایای تبلیغاتی را معرفی کردیم حال در ادامه به بررسی تعدادی دیگر از محصولات تبلیغاتی که بازار بزرگی را به خود اختصاص داده اند می‌پردازیم.

جاکلیدی و جا کارتی تبلیغاتی

ظرافت و چشم‌نواز بودن یک کالا به خوبی می‌تواند نظرها را به سمت خودش جذب کند. این نکته به خصوص زمانی که سایر خصوصیت‌های مادی آن کمرنگ بشوند به خوبی جلب توجه خواهد کرد. در خصوص جاکلیدی و جا کارتی تبلیغاتی دقیقا این ظرافت است که حرف اول را می‌زند.

یک تکه چرم خوش رنگ که با دوختی زیبا تزیین شده است و یا حک شدن یک لوگو به روی فلزی تراش خورده، تمثیل قابل تصوری از این موضوع است. این ظرافت در کنار کوچک بودن آن کمک می‌کند تا میل بیشتری برای همراه داشتن آن ایجاد شود. این وسایل زیبا و نظم دهنده، جای بسیار مناسبی برای قرار گرفتن تبلیغات خواهد بود.

جاکلیدی و جا کارتی تبلیغاتی

پوشه و فولدر تبلیغاتی

فولدر تبلیغاتی یکی از پرطرفدارترین هدایای تبلیغاتی می‌باشد که اسناد و اوراق مهم نیاز به حفاظت بیشتری نسبت به سایر کاغذها خواهند داشت. این حفاظت می‌تواند در ساده‌ترین نوع خودش آنها را از خیس یا لک شدن محافظت کند و یا حتی برای جلوگیری از مفقود شدن چند برگه در کنار هم استفاده گردد. پوشه و فولدرها، در ابعاد مختلف این وظیفه را به خوبی انجام می‌دهند.

در یک اداره، مدرسه و یا در صندق‌های شخصی اوراق دسته‌بندی شده درون این پوشه‌ها قرار می‌گیرند. فارق از ظاهر ساده‌اش، این فولدرها بسیار کاربردی هستند. حال اگر به عنوان یک ست هدیه تبلیغاتی به آنها نگاه کنیم، تعداد زیادی اداره و اورگان و افراد در ارتباط با آنها، از این هدایا بهره‌مند می‌شوند و یک .برند همیشه در روی اسناد مهم قرار می‌گیرد

صنایع دستی تبلیغاتی

تعجب نکنید اگر نام صنایع دستی را در میان پرطرفدارترین هدایای تبلیغاتی ببینید. این دست‌ساخته‌ها گاهی از عهده کاری برمی‌آیند که از سایر هدایا ساخته نیست! ساده تر بخواهیم بررسی کنیم، به طور مثال اگر مشتریانی از خارج کشور داشته باشید.

یکی از بهترین انتخاب‌ها برای هدیه تبلیغاتی همین صنایع دستی است. هم روح و فرهنگ غنی را در خود دارد و هم نفیس است. سخت می‌توان انتخابی اینقدر کامل را پیدا کرد. این تنها یک نمونه خاص برای کاربرد و محبوبیت این دست هدایا بود و قطعا با کمی تامل دلایل بسیار زیادی برایتان نمایان می‌شود.

کالای دیجیتال تبلیغاتی

عاشقان تکنولوژی در ایران هر روز بیش از پیش دیده می‌شوند. از یک فلش مموری ساده گرفته تا یک گجت (ابزارک) پیچیده، همگی در جای خود جذاب و پسندیده هستند. تنوع بالا و کاربردهای این گونه اقلام برای مخاطبین جذاب است.

کالاهای دیجیتال بازاری بسیار جذاب و مملو از شور و اشتیاق را برای خود دارد، و با وام گرفتن از این مزایا، می‌تواند یک کالای تبلیغاتی جذاب هم باشد. در واقع برای انتخاب این گونه هدایا، راه سختی در پیش نخواهد بود و کالا به اندازه کافی محبوب است.

مطلب جذاب و آموزنده: قانون شفا یادنامه روز پزشک

بگ و کیسه تبلیغاتی

سالانه همایش‌ها و سمینارهای بسیاری در کشور برگزار می‌شود و در طی آن ممکن است بروشور یا اوراقی به شرکت‌کنندگان اهدا شود. وجود یک بگ شکیل در این موارد بسیار خوشایند به نظر می‌آید. همچنین بسیاری از کسب و کارها کالای فیزیکی را به فروش می‌رسانند و به طور مرسوم آن را در یک کیسه یا بگ دستی قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید: انواع چاپ هدایای تبلیغاتی

بگ و کیسه تبلیغاتی

بگ‌‌های تبلیغاتی پرطرفدارترین هدایای تبلیغاتی می‌باشند که در دست همه این افراد به طور گسترده قرار می‌‍‌گیرند و حامل یک برند به روی خودشان هستند. یک هدیه تبلیغاتی بسیار متناسب برای تمامی اصناف که به سختی می‌توان از آن چشم پوشی کرد.

لباس و کلاه تبلیغاتی

برخی برندهای لباس، به روی تولیدات خود علاوه بر لوگو، شعار خود را نیز حک می‌کنند و آن را به فروش می‌رسانند. اتفاقا استقبال بسیار خوبی هم از این لباس‌ها در سرتاسر جهان می‌شود. حال اگر به جای لوگو و شعار تولید کننده، یک شعار و لوگوی دیگر به روی پیراهنی چاپ شود و به عنوان هدیه به شخصی تعلق گیرد، چه اتفاقی می‌افتد؟! به نظر سیر حرکت همان مسیر قبلی را طی می‌کند با این تفاوت که هزینه‌ای از جانب مشتری پرداخت نمی‌شود. به همین راحتی البسه تبلیغاتی به یکی از پرطرفدارها تبدیل می‌شود.

پرطرفدارترین هدایای تبلیغاتی راهکاری بسیار مناسب برای عموم کسب و کار‌ها است. روشی که فقط به جنبه مادی آن نمی‌پردازد و احترامی را برای مشتری همواره در نظر دارد و این رابطه‌ی دوطرفه کسب و کار و مشتری را به یک رابطه خوشایند تبدیل می‌کند. هرچه این اتفاق نیک عمیق‌تر باشد و جوانب انسانی در آن رعایت شود محبوبیت هدیه و تاثیر آن نیز بیشتر خواهد شد.

ادامه مطلب: آشنایی با هدایای تبلیغاتی پرطرفدار