مناسبت ها

شب یلدا فرصتی برای هدیه دادن مهر و دوستی

شب یلدا فرصتی برای هدیه دادن مهر و دوستی

از دیرباز رسوم و آیینی در ایران باستان به اجرا درمی‌آمد که هر یک سر منشا و مفهوم خاص خود را داشت. شب یلدا نیز از این دست مراسمات است که قرن‌ها در میان ایرانیان برگزار می‌گردد و همچنان جایگاه ویژه‌ای در تقویم سالیانه ما دارد.

اغلب خانواده‌ها در این شب گرد همدیگر جمع می‌گردند و به شب‌نشینی، خوردن هندوانه، انار، آجیل و خواندن ابیاتی از حافظ می‌پردازند. این اعمال نشان از برکت، سلامت و شادکامی است و همچون باقی مراسم باستانی در ایران سالیانه به اجرا در می‌آید.

شب یلدا

یلدا بلند ترین شب سال است، معنی آن به زایش و تولد تعبیر می‌شود و به واقع آغاز حکمرانی خورشید و زایش آن را تداعی می‌کند. این شب بلند که اصطلاحا به “شب چله” نیز شهرت دارد در اقصی نقاط ایران گرامی داشته می‌شود و ریشه یکسانی در اصل خود دارند. دلیل نامگذاری شب چله، به چهل روز بعدی تا 10 دی ماه بازمی‌گردد که به تعبیری اوج سرمای هر سال را تشکیل می‌دهد.

مردم در تمام طول این شب به انتظار طلوع آفتاب گرما بخش، می‌نشینند و به انجام امور مفرح و سرگرم کننده می‌پردازند. بزرگترها و قدیمی‌ترها اغلب به تعریف خاطره و نقل از گذشته می‌پردازند. این قصه‌ها به واسطه محتوای غنی که دارند بسیار مورد توجه جوان‌ترها قرار می‌گیرند و بسیاری از نقل‌های سینه به سینه به همین روش تا به امروز منتقل شده است.

قطعا که این گونه رسوم در طی این سال‌های دراز دستخوش تغییراتی می‌شوند تا همچنان جذاب و منعطف با شرایط کنونی باشند. اما ذات یلدا همچنان حفظ شده و با ایجاد یک پیوند عاطفی میان خانواده‌ها و مردم آن را به یک جشن و سرور دوست داشتنی تبدیل کرده است.

مهر ورزیدن و ابراز احساس به یکدیگر، گونه‌های متفاوتی دارد. حسی که با احترام، نوع دوستی و تکریم همراه باشد الزاما دلیلی نمی‌خواهد. از پدر مادر و اعضای خانواده گرفته، تا دوستان و همکاران، همگی می‌توانند شامل محبت شما قرار بگیرند و همچنین در مقابل، شما نیز مورد لطف و محبت دیگران قرار بگیرید. اما گاهی وجود یک بهانه به شروع این مهر ورزیدن کمک خواهد کرد.

یلدا نیز به نوبه خودش یک بهانه دوست داشتنی برای این رسم زیبا است. به واسطه یک شب ارزشمند شما می‌توانید در خشنود کردن دیگران نقش پر رنگ‌تری نیز داشته باشید.

تاثیر هدایای تبلیغاتی در شب یلدا

تاثیر هدایای تبلیغاتی در شب یلدا

هدیه دادن نیز گونه‌ای از این مهر ورزی به حساب می‌آید. به جهت ابراز علاقه، تکریم و احترام، تشکر و قدردانی و یا هزاران دلیل دیگر افراد به یکدیگر هدیه می‌دهند. هدیه‌ای که اندیشه نیک و محبت شما را به واسطه یک کالا به فرد مقابل منتقل می‌کند و بسیار ارزشمند خواهد بود.

در آغاز فصل زمستان و در شب یلدا، طبیعت تولد دوباره آفتاب را به ما هدیه می‌کند. این اتفاق الگوی خوبی برای همه ما رقم می‌زند تا با هدیه دادن به یکدیگر، به استقبال این دوره‌ از سال برویم.
هدایایی از جنس مهر و دوستی که تکیه بر نمادهای یلدا دارند، از بهترین گزینه‌ها برای انتخاب هستند. این هدیه بسته به سلیقه شما و مخاطبتان می‌تواند به صورت تکی یا متشکل از چند کالای مکمل یکدیگر باشد.

هدایای حس هفتم برای شب یلدا

حس هفتم نیز به واسطه نام و الگویی که دارد، همواره به دنبال برآوردن این دست هدایا بوده است. تلاش ما در راستای انتقال حسی نیکو از طریق هدیه دادن است و در این راه سعی بر استفاده از بهترین محصولات و روش‌های نوین را داریم. بر این اساس به مناسبت شب یلدا و آغاز این فصل زیبا به مواردی مناسب برای استفاده به عنوان هدایای تبلیغاتی یلدا اشاره خواهیم کرد.

دیوان حافظ همواره جزیی از فرهنگ ایران و ادبیات ایرانی محسوب می‌شود. اشعاری که در زندگی و تاریخ ما حضور داشته و به نوعی مقدس محسوب می‌شود. خواندن اشعار حافظ و فال گرفتن به واسطه این اشعار به ویژه در شب یلدا بسیار رواج دارد. به‌همین منظور در نظر داشتن یک جلد نفیس از دیوان حافظ یکی از بهترین هدایایی است که می‌توان در نظر داشت.

این کتاب ارزشمند با همراهی یک خودنویس یا روان نویس یا اقلامی تحریری بسته به نظر شما کامل‌تر نیز خواهد شد.

شب یلدا فرصتی برای هدیه دادن مهر و دوستی: صنایع دستی به عنوان بخشی از تاریخ، فرهنگ، هنر و هویت ایرانی محسوب می‌شود. شاید بهانه‌ای زیباتر از شب یلدا برای استفاده از این دست هدایا را در طی سال پیدا نکنید. یک ست زیبای گلدان و بشقاب مینا کاری به قدری چشم نواز است که برای سالیان سال چشم را مسحور خود می‌کند.

یا قاب‌های قلم زنی که دیوارها را مزین می‌کنند و همینطور قندان مسی خاتم کاری شده، از بهترین و جذاب‌ترین نمونه‌های صنایع دستی در قالب هدیه است. قطعا که تنوع صنایع دستی بسیار بیش از این سه نمونه خواهد بود و همچنین بهره بردن از آن در شکل ساعت نیز بسیار رواج دارد.

هدایای حس هفتم برای شب یلدا

خرید انواع پاوربانک تبلیغاتی برای هدیه دادن در شب یلدا به کارمندان و مشتریان کسب و کار شما

سررسید و تقویم تبلیغاتی برای هدایای تبلیغاتی یلدا

سررسید و تقویم از هدایای کاربردی هستند که بنا به صلاح‌دید قابل سفارشی شدن هستند. با اضافه شدن صفحاتی در لابه‌لای برگه‌های اصلی سررسید یا تقویم می‌توان یادبود یلدا را تداعی کرد و یا با درج نمادهایی مثل انار به روی جلد سررسید این هدایا را بیش از پیش دوست داشتنی جلوه بدهید.

به جهتی دیگر این محصولات با پایان یافتن سال شمسی، بسیار مفید و کاربردی خواهند بود و در صورت استفاده از آن به عنوان هدیه‌ی سازمانی پاسخگوی بسیار از نیازها خواهدبود.

شب یلدا فرصتی برای هدیه دادن مهر و دوستی: فنجان و ماگ پیشکشی درخور توجه به مناسبت آغاز چله‌ی زمستان خواهد بود. نوشیدن چای و دمنوش یا قهوه در سرمای زمستان لذتی دو چندان دارد. بر همین اساس، هدیه‌ای از جنس فنجان، ماگ یا جعبه‌های دمنوش، کاملا مطابق میل خواهد بود. توجه به جنس و طراحی این هدایا و همینطور بسته‌بندی زیبا در هنگام هدیه دادن در اولویت بعدی قرار می‌گیرد.

در آخر هر آنچه که در ذهن شما تداعی‌گر این آیین زیبای باستانی است و به طور کلی هر هدیه‌ای که دلگرم کننده خواهد بود، انتخابی صحیح و زیبا قلمداد می‌شود. مهم حس نیکی است که در خاطرات ثبت می‌شود تا در سالیان پیش رو مرور شود. یلدا بهانه‌ای از سوی طبیعت برای استحکام پیوندهای عمیق انسانی است. امید است که با آغاز تولد خورشید، روشنی بر زندگی شما نیز بتابد.

بیشتر بخوانید: نحوه انتخاب محصولات تبلیغاتی جذاب