هدیه

مناسبت‌ های تابستانی با هدایای تبلیغاتی

مناسبت‌ های تابستانی با هدایای تبلیغاتی

مناسبت های تابستانی با هدایای تبلیغاتی: کسب و کارها باید در تعامل و پیوندی پویا و پرانرژی با مخاطبان و همراهان خود باشند. که این امر جز با تدابیر و استراتژی‌های مشتری مدارانه و سرشار از حسن نیت توسط سازمان دست یافتنی نخواهد شد.

برند شما همواره باید به دنبال راهی برای پاس داشتن حضور دلگرم کننده‌ی همراهان و حامیان قدیمی و وفادار و در عین حال آغازگر روابطی نو با مخاطبانی باشد که جوهره‌ بدل گشتن به یک حامی آگاه و وفادار را داشته باشند.

همراهی و همدلی شما و برند شما با نگاهی انسان دوستانه به مخاطبان قدیمی و همچنین همراهان احتمالی آینده، خود باعث و بانی رفاقتی خواهد بود مستحکم که از هم گسستن تار و پود آن را هیچ رقیب قدر قدرتی نتواند.

کافیست که ظرافت، دقت، تفکر و ایده‌های خلاقانه‌ی خود در جهت برقراری و تداوم این تعاملات سرشار از احترام و انسان دوستانه سرمایه گذاری کنید.

مناسب های تابستانی با هدایای تبلیغاتی حس هفتم

میتوان به یقین گفت استراتژی هدایای تبلیغاتی ثمره این سرمایه گذاری‌ها خواهد بود. ثمره‌ای که بسیار اثربخش‌تر، دوست داشتنی‌تر، دلنشین‌تر و در عین حال ملموس‌تر از سایر روش‌های تبلیغاتی خواهد بود که هزینه‌های گزافی به بار خواهند آورد.

مناسب های تابستانی با هدایای تبلیغاتی حس هفتم

مخاطبان در بازار پر از ازدحام و قیل و قال امروز برای برآوردن نیازهای زندگی خود گاهی سردرگم و حیران هستند. شما به عنوان یکی از کسب و کارهای پویای فعال در این بازار می‌توانید دستان او را به گرمی بفشارید و ذهن و چشمان او را به سوی افقی زیبا روشن کنید. این امر مهم بدون ایجاد اعتماد، میسر نخواهد شد.

شما باید داستان و اهداف برند خود را به خوبی برای او بازگو کنید و چه روشی بهتر از آنکه این معارفه را با پیشکش هدایای تبلیغاتی که توامان با مهر و صمیمیتی عمیق است به انجام برسانید. هدایای تبلیغاتی بهترین و شایسته‌ترین رسولان و پیام آوران برند شما خواهند بود. آن زمان است که مخاطب با شناخت شما به روشی سزاوار و دلنشین، شما و کسب و کارتان را دنبال خواهد کرد و چه بسا یکی از حمایتگران و همراهان شما باشند.

مخاطبان قدیمی شما نیز نیاز به این دارند که از سوی شما به یاد آورده شوند. احساس تنهایی نکنند و آگاه باشند که شما به حضور پر از ارزش آنها واقف هستید و آنها را از یاد نخواهید برد و برای برجای ماندن این رابطه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهید کرد.

فصل فرح بخش بهار در حال گذر از ماست. و تابستانی دل انگیز و پر از شور و سرمستی را در پیش خواهیم داشت.

مناسب های تابستانی بهترین زمان برای اهدای هدایای تبلیغاتی

با نگاهی هر چند گذرا به تقویم تابستان به رویداد‌ها، تاریخ‌ها و مناسبت‌های ملی و مذهبی بسیاری مواجه خواهیم شد که هر کدام فرصتی گرانبها هستند برای آنکه به مخاطبان خود بگویید یاد آنها هیچگاه از حافظه کسب و کار شما پاک نخواهد شد.

هر مناسبت به فراخور نوع رخداد به وقوع پیوسته‌ی خود، میتواند فرصتی را فراهم کند تا مخاطبان هدف خود را شناسایی کرده و با پیشکش هدایای تبلیغاتی مناسبتی در سرور و شادمانی و احساس یکدیگر سهیم شوید.

مناسب های تابستانی بهترین زمان برای اهدای هدایای تبلیغاتی

جشن‌های باستانی و ملی ایران عزیزمان که در تابستان روی می‌دهند روزهایی هستند که تنها در تقویم ثبت گشته‌اند و جز در معدود نقاطی از کشورمان، گرد فراموشی بر خاطره تاریخی مردمان ما نشسته است.

بسیار نیکوست که این جشن‌ها توسط کسب و کار شما به مخاطبانتان شناسانده شده و به مبارکی آن، هدایای تبلیغاتی ارزشمند و دلنشینی را به آنها پیشکش فرمایید تا این سنت‌های باستانی و زیبا دوباره در میان مردم ما جایگاه پر از شان و منزلت خود را بازیابند.

جشن‌هایی مانند جشن تیرگان که در 13 تیرماه با آدابی همچون آب پاشی، فال کوزه و دستبند تیر و باد در کنار رود به جهت رهایی از گرمای تیر ماه برگزار میشد.

بهترین مناسبت ها برای اهدای هدایای تبلیغاتی در فصل تابستان

جشن امردادگان در 7 اُمین روز مرداد که به گرامیداشت فرشته نگهبان جهان و نگهدارنده‌ی گیاهان و بارور ساختن آنها در دشت‌های سرسبز و در کنار چشمه‌ها و مزرعه‌ها با پایکوبی و شور و شوق وصف ناپذیری برپا می‌گشته.

همچنین جشن شهریورگان که برای نیکوداشت ایزد فرماندهان و پادشاهان دادگر و حامی مظلومان در روز 4 اُم شهریور با روشن کردن آتش و جمع شدن دور آن و تقسیم غذا با نیازمندان صورت میگرفته همگی در فصل دل انگیز تابستان روی داده‌اند.

در بین این دست از جشن‌ها، جشن چله‌ی تابستان که در روز 10 مرداد برگزار میشده را نباید فراموش کنیم. چهلمین روز از فصل تابستان که ایرانیان باستان آن را به جشن و سرور می‌پرداختند که به چله‌ی تابستان یا چلو‌ی تموز نیز آن را می شناسند.

همگی این جشن‌ها، آیین‌های از خاطر رفته‌ای هستند که نشان از تاریخی پر از شکوه و شور و شادمانی سرزمین پهناور ما دارند. احیای تمامی این جشن‌ها می‌تواند بذر شادی و امید را در میان مردمانِ خسته از سختی‌ها و دل‌گرفتگی‌های این روزها بپاشد.

بهترین مناسبت ها برای اهدای هدایای تبلیغاتی در فصل تابستان

شما و برند شما می‌توانید با نثار هدایای تبلیغاتی به لطافت و فرح بخشی تابستان، یادِ این جشن‌ها و سنت‌ها را در بین مخاطبان خود زنده کنید. همچنین تابستان امسال اعیاد مذهبی بزرگی را به خود خواهد دید.

جشن‌ها و اعیادی همچون عید قربان و غدیر و همچنین ولادت امام هشتم شیعیان که هر کدام از جایگاهی رفیع و والا در میان مردم برخوردارند فرصت بسیار شایسته‌ای هستند تا شادی خود را با مخاطبان و همراهان خود سهیم شوید و مجالی خواهد بود.

برای آنکه از خود و کسب و کارتان برای مخاطبانی بگویید که هنوز شما را به شایستگی نمی‌شناسند و وقت آن است تا حامیانی بسیار یار و یاور داشته باشید. و این میسر نخواهد شد جز با گسترش دایره سرمایه‌های انسانی ارزشمندی که بدون حضور آنها کسب و کار شما معنایی نخواهد داشت.

این امر بسیار حیاتی است که مدیران سازمان شما بسیار هوشیار و با فراست عمل کرده و نسبت به مناسبت‌های پیش رو اشراف کامل داشته باشند. این باعث خواهد شد تا با یک برنامه‌ریزی هدفمند و بسیار شایسته‌تر از همیشه، نهایت قدردانی و سپاس را از مخاطبان خود به جای آورید.

گاه نیاز است به فراخورِ مناسبت پیش رو مخاطبانی خاص شناسایی شوند تا با هدایای تبلیغاتی تهیه شده از قبل با لحاظ کردن تمامی ویژگی‌ها و معیارهای شایسته، مخاطبان هدف خود را غافلگیر نمایید.

هدایای تبلیغاتی برای پزشکان و مدیران

همانطور که در اوایل شهریور روز پزشک و داروساز را در پیش داریم. و شما می‌توانید با تهیه یک بانک اطلاعاتی از مخاطبان پزشک و داروساز خود این روز را برای آنها بسیار دلچسب‌تر و به یاد ماندنی‌تر سازید و با اهدای هدایای روز پزشک برند و کسب و کارتان را برای همیشه در ذهن آنها حک کنید.

هدایای تبلیغاتی برای پزشکان و مدیران

یا حتی ممکن است کسب و کاری داشته باشید که به صورت مداوم با جامعه‌ی پزشکی در ارتباط و تعامل مستقیم هستید پاسداشت این روز برای آنها از سوی شما بسیار ارزشمند و ستودنی می‌باشد. این خود استحکام بخش این تعامل و همچنین عاملی برای پایداری این روابط حرفه‌ای خواهد شد.

همچون شرکت‌های دارویی که به دلیل اهداف مشترک و مراودات نزدیک و مستمر خود با داروسازان، میتوانند فرصت را مغتنم شمرده و با نثار هدایای تبلیغاتی، نهایت خشنودی و رضایت خود را از همکاری و هم‌قطاری با این قشر از جامعه در زیباترین و سزاوارترین شکل ممکن اظهار نمایند.

و یا همچنین جامعه داروسازان می‌توانند با تقدیم هدایایی زیبا و فراموش ناشدنی به مخاطبان خود، آنها را در شادی خود شریک دارند. هدف تنها ایجاد پیوندی ناگسستنی و محکم می باشد که هدایای تبلیغاتی به عنوان ارزشمندترین روش ممکن این امر را محقق می سازند.

هر کسب و کار و هر مجموعه‌ای می‌تواند استراتژی و تدابیر خاص خود را که همراستا با مسئولیت‌های اجتماعی مجموعه آنها و همچنین همسو با اهداف حرفه‌ی آنها ‌باشد سرلوحه‌ی خویش سازند.

مناسبت روز کارمند بهترین روز برای اهدای هدایای تبلیغاتی به آنان

از مناسبت‌های پیش روی دیگر تابستان امسال روز کارمند میباشد که روزی بسیار نیکو جهت بزرگداشت تمامی تلاش‌ها و اهتمامی ست که کارمندان مجموعه‌ی شما خالصانه در مسیر برآورده کردن اهداف شما به کار گرفته‌اند.

اهدای هدایای تبلیغاتی بسیار درخور و برازنده‌ی جایگاه آنها عملی است که به آنها انگیزه‌ای مضاعف خواهد داد تا اهداف برند شما را هر چه مسئولیت پذیرانه‌تر و مصمم‌تر دنبال کنند و از هیچ کوششی فروگذار نخواهند کرد. این هدایا که حامل پیام شما خواهند بود بر قلب آنها خواهند نشست و انرژی دوچندانی به آنها می‌بخشند.

گروهی دیگر از کارمندان که از حضور آنها نباید غافل بمانید مخاطبان و حامیانی هستند که با تلاش شما، شناسایی خواهند شد. این دسته که منسوب به کارمندان بخش دولتی هستند نیز با دریافت هدیه‌ تبلیغاتی از جانب شما بسیار خشنود و خرسند خواهند شد و برای آنها عمل شما بسیار قابل ستایش و تقدیر می باشد.

اگر کسب و کاری شخصی دارید می‌توانید علاوه بر کارکنان و کارمندان خود، ایده‌های خلاقانه و تدبیر خود را در اهدای هدایای تبلیغاتی به کارمندان سازمان‌هایی که در تعامل با شما هستند و چشم‌انداز و اهدافی موازی و یا مشترک با یکدیگر را دنبال می‌کنید نیز سرمایه گذاری کنید.

بیشتر بخوانید: سپنتا آرمیتی ایزد بانوی عشق

در اواخر فصل مطبوع و دوست داشتنی تابستان با روز جهانی صلح روبرو هستیم. روزی پر از معنا و زیبایی که جهانیان را به سوی روشنایی و صلح و آشتی فرا می خواند.

مناسبت روز کارمند بهترین روز برای اهدای هدایای تبلیغاتی به آنان

مناسبتی بسیار خوش یمن که نوید جهانی بهتر و سرشار از دوستی و آرامش را خواهد داد. برداشتن قدمی هر چند کوچک در این مسیر که سهم مجموعه‌ی شما از پراکندن رایحه‌ی صلح و آشتی در دهکده‌ی جهانی ما باشد، آفریننده‌ی نامی نیک برای برند شما خواهد بود.

سخن پایانی

هدایای تبلیغاتی هوشمندانه و تاثر برانگیز که روح و ذهن مخاطب را به چالش بکشد و او را به فکر وادارد برای او بسیار ارزشمند و ستودنی خواهد بود.

این‌ها تنها بخشی از مناسبت‌هایی بود که شما می‌توانید بهانه‌ای قرار دهید تا سری به دل‌های مخاطبان خود بزنید و مهربان‌تر از همیشه از آنها یادی کنید. تابستان خود به تنهایی بهانه‌ای بسیار گرانبهاست تا هوای مخاطبان خود را داشته باشید.

و این را نیز هیچگاه از خاطر نبرید که برای ستودن همراهان و حامیان خود که سرمایه‌های بسیار گرانبهای کسب و کارتان هستند در انتظار هیچ بهانه و مناسبتی نباشید که آنها همیشه سزاوار هدایای سرشار از مهر و عشق و احساسات انسان دوستانه شما خواهند بود. پس گاه و بی‌گاه بدون هیچ مناسبتی آنها را غافلگیر کنید که برایشان بسیار هیجان انگیز و دلچسب خواهد بود.

مطلب پیشنهادی: اهمیت و تاثیر بسته بندی هدایای تبلیغاتی بر مخاطب


سوالات متداول

تاثیرگذارترین مناسبت در تابستان برای پیشرفت در کسب و کار چه روزی است؟

روز کارمند یکی از بهترین روز های تابستان می باشد که می توانید با خرید و اهدای هدایا به کارمندانتان آن ها را تشویق کنید به تلاش و کوشش بسیار برای پیشرفت روز افزون در کسب و کارتان

چگونه هدایایی را انتخاب کنیم که برای فصل تابستان و مناسبات آن مناسب باشد؟

شما می‌توانید با تماس با مشاورین ما از تخصص و تجربه آنان در این سال ها بهره ببرید و بدانید چه هدایایی را خریداری کنید که بیشتر تاثیر را داشته باشد و تبلیغاتتان هدفمندتر انجام شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *