هدیه

آفتابگیر خودرو، هدیه ای ویژه برای تابستان

آفتابگیر خودرو، هدیه ای ویژه برای تابستان

آفتابگیر خودرو، هدیه ای ویژه برای تابستان: اگر تاکنون در یک روز گرم و آفتابی خودرو خود را به مدت یک یا چند ساعت در زیر نور خورشید رها کرده باشید، احتمالا با یک اجاق متحرک رو‌به‌رو شده‌اید. فضای گرم داخل خودرو و فرمان و دستگیره‌ها که به علت تابش خورشید داغ شده‌اند به شما مجالی برای رانندگی نمی‌دهند.

این مشکل آزار دهنده به ویژه در فصل تابستان و حتی در برخی از روز‌های پایانی بهار به طور محسوسی پیش می‌آید. راه حل‌های موجود همیشه مفید و کارساز نیستند. به طور مثال پیدا کردن جای پارکی مناسب با سقف یا در سایه این روزها بسیار سخت به نظر می‌رسد. اما همچنان راهکارهایی وجود دارند که به سادگی از بروز این مشکل تا حد زیادی جلوگیری کنند.

آفتابگیر خودرو، هدیه ای ویژه برای تابستان برای شما

این آفتابگیر‌ها طراحی بسیار ساده‌ای دارند، اما دقیقاً همان کاری که لازم است را انجام می‌دهد. با تنظیم سایه در زیر شیشه جلو اتومبیل، می‌توانید تا حدود زیادی حرارت را کنترل کنید.

این ابزار مفید یکی از ویژه‌ترین هدایایی خواهد بود که در فصل تابستان مورد استفاده کسب‌ و کارها قرار می‌گیرد. فرآیند هدیه تبلیغاتی دقیقا اشاره به این دارد که هدیه شما کارآمد و خوشایند باشد. به این صورت مخاطب شما با دریافت این هدایا (هرچند ساده) حس خوبی دریافت می‌کند و برند شما را به خاطر خواهد سپرد.

آفتابگیر خودرو، هدیه ای ویژه برای تابستان برای شما
آفتابگیرهای تبلیغاتی با توجه به شرایط آب‌ و هوایی و فصلی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این هدیه ای ارزان قیمت و کاربردی فصلی به ویژه برای فصل گرم تابستان به شدت کاربردی است.

عموم افرادی که دارای خودرو هستند، رانندگان تاکسی و به طور کل تمام افرادی که مجبور هستند لحظاتی را با آفتاب تابستانی در وسیله نقلیه سپری کنند، مهم‌ترین مخاطبین این هدیه هستند. به عبارت دیگر صرفا راننده خودرو نیست که از آزار این حرارت در امان می‌ماند، بلکه سایر سرنشینان هم به این موهبت دست پیدا می‌کنند.

آفتابگیر تبلیغاتی خودرو، هدیه ای ویژه برای تابستان آفتابگیر‌های تبلیغاتی به طور معمول در کارکرد شبیه به یکدیگر هستند. زیرا همه آن‌ها باید عملکرد بازتاب یکسانی را ارائه دهند. اما نکات دیگری نیز در این میان وجود دارد که نباید از آن غافل شد.

بدون تردید شیشه‌ جلویی خودرو بیشترین مشکل را با تابیدن آفتاب خواهد داشت. همچنین به دلیل قرارداشتن فرمان، دنده و پنل مدیریت خودرو در جلو، بیشترین تماس با این قسمت است. اما نباید سایر پنجره‌های جانبی و حتی بخش پشتی خودرو را از یاد برد. بسیاری از رانندگان نیاز به آفتابگیر جانبی در حین رانندگی دارند. پس بد نیست به این مورد توجه ویژه‌ای داشته باشید تا از حداکثر مزایای این هدیه استفاده کنید.

جنس و رنگ مناسب آفتابگیر تبلیغاتی کدام است؟

استفاده از رنگ‌های روشن به ویژه سفید و نقره‌ای و همچنین داشتن جنسی غیر شفاف برای بازتاب هرچه بیشتر نور خورشید کاملا معقول است. اما شاید برای آفتابگیر جانبی که در نزدیکی آینه قرار می‌گیرد بهتر باشد از طراحی ویژه‌ای استفاده کنید. آفتابگیرهایی به شکل توری به صورت کامل جلوی دید راننده را نمی‌گیرند اما همچنان در مقابل پرتوهای خورشید مقاوم هستند.

بیشتر بخوانید: ۷ نکته مهم درخصوص هدایای سازمانی

یک مکانیزم جمع‌شونده خوب، با حجم کمی که اشغال می‌کند قطعا دردسر حمل و استفاده از آفتابگیر را کم‌تر خواهد کرد.

این ظرافت‌ها و توجه به جزییات هدیه شما را به طور ویژه‌تری جلوه خواهد داد.

آفتابگیر خودرو می تواند همانند یک بنر تبلیغاتی عمل کند

تصور کنید تعدادی خودرو در گوشه‌ و کنار شهر پارک شده باشند که برند شما را به معرض نمایش بگذارند. آفتابگیرهای تبلیغاتی شما دقیقا مثل یک دیوار آگهی برای شما عمل می‌کنند.

جنس و رنگ مناسب آفتابگیر تبلیغاتی کدام است؟

بدون پرداخت هرگونه هزینه اضافه برای اجاره یک بیلبورد، می‌توانید هزاران بیلبورد در سرتاسر منطقه ایجاد کنید.
به این ترتیب شما یک ست هدیه تبلیغاتی اهدا می‌کنید، مخاطب آن را دریافت می‌کند و به احتمال زیاد از دریافت آن خشنود می‌شود. از آن در برخی روزهای گرم سال استفاده می‌کند. تداوم این استفاده بسته به کیفیت محصول دارد، اما به طور میانگین 2 سال عمر خواهد کرد. در طی این 2 سال مخاطب شما را بخاطر هدیه‌تان به یاد خواهد داشت و ممکن است به گروه مشتریان شما بپیوندد. علاوه بر این با هربار استفاده از هدیه شما افراد زیادی تجارت شما را خواهند دید.

استفاده از طرح و رنگ و شعار گیرا تاثیر هدیه تبلیغاتی شما را دو چندان می کند

برای تقویت قدرت تبلیغات خود باید به برخی جزییات در طراحی و چاپ محتوای روی محصول دقت کنید. پیش از این درباره رنگ اصلی محصول گفتیم، اما فارغ از آن هدیه را برای داشتن یک هارمونی و ارتباط رنگی با لوگو خودتان آماده کنید. الزامی به استفاده از تمام فضای آفتابگیر برای چاپ تبلیغات نیست. ابعادی که قابل رویت باشد و به‌طور مناسبی خودنمایی کند کافی خواهد بود.

پیام خود را در چند کلمه و به صورت شفاف و قابل فهم بیان کنید. توضیحات زیاد معمولا خوانده نمی‌شوند اما یک جمله سه کلمه‌ای برای مخاطب جذاب خواهد بود. پس از این نیز سعی کنید راه‌های تماس را در اختیار بگذارید. هوشمندانه این است که مخاطب را با تمامی این نکات به ایجاد یک ارتباط با شما، حتی در فضای مجازی، ترغیب کنید.

این گونه هدایای تبلیغاتی ارزان ، هوشمندانه مورد استفاده قرار می‌گیرند و دقیقا برخلاف سادگی که دارند تاثیر عمیقی را بر افراد خواهند گذاشت.

امیدواریم که با این هدایا از تابستانی خنک‌تر لذت ببرید. در صورت نیاز به مشاوره می‌توانید به کارشناسان ما در حس هفتم مراجعه کنید.


سوالات متداول

ویژگی مهم آفتابگیر تبلیغاتی چیست؟

آفتابگیر تبلیغاتی یک مزیت اصلی دارد که هیچ کدام از هدایای تبلیغاتی این مزیت را ندارد و آن هم این است که این هدیه مانند بیلبورد متحرک شماست و در هرکجای شهر ممکن است دیده شود که مزیتی بسیار بزرگ محسوب می شود

آیا آفابگیر را فقط در فصل تابستان باید هدیه داد؟

بیشترین استفاده آفتابگیر در تابستان است چراکه دمای هوا بسیار بالا رفته و میزان گرمای آفتاب زیادتر است، اما به طور اختصاصی برای تابستان نباید آفتابگیر هدیه داد